19.400 tranor idag. Träffen blir på Lördag kl 10.
Ove
Om det kommer fler än Räven och jag så kommer vi att vara lite sena till träffpunkten. Nästa etapp kommer att vara MC-Kompaniet i Väring där det tydligen ska vara något på gång i helgen.
Ove
Tranresan pågår. Jan och jag kom samtidigt till Bjurum kl 10.00. Koll aatt alla 19.100 var på plats, sen gick vi och drack kaffe.
Nästa punkt på programmet var Väring där MC- kompaniet var välbesökt. Jag åkte hem något i förtid för att brassa lite käk + invänta Olle som mötte upp senare = lagom till maten. Äta och prata till läggdags - vilket är nu.
Grabbarna kommer att köra till Värmland i morgon för att kolla upp ryssbygge och tapetsering av gästrum...
Mycke att göra på en Tranresa..
Ove
Grabbarna har vaknat - käkat frukost - letat bortlagda grejer och åkt iväg. Tror att dom får en fin resa i lätt molnigt väder så att inte solen sticker i ögonen.
Ove
Jan och jag åkte iväg i ett skapligt väder på diverse mindre vägar. Jan ville inte åka på E 18 så vi drog oss norrut och fick då en massa regn och kyligare. Då ville inte Jan vara med längre så vi drog oss söderut och mycket riktigt så upphörde regnet. Vi missade tyvärr mina planerade grusvägar därför.