Efter att ha läst en del inlägg på detta forum, vågar jag mig på att skriva vad jag tycker om en del motorcykelägare ( Knuttar, bikers eller hojåkare är dom INTE!!)
Har hänt några gånger med mina "mindre" attraktiva hojar att jag blivit "dissad" vid möten eller typ fikastopp! Har aldrig hänt när jag haft en "normal" hoj!!
Den senaste kommentaren inför en gemensam fikaåkning för att fira säsongs-avslut för veckoträffar var: "men va fan har du dragit på dig? ha ha ha ha!!!! var fan köpte du den där !!?? ha ha ha ha !! Inte så kul att höra, visst; före denna hoj hade jag en "fullt normal"
mc av årsmodell -06. Nu är det så att jag köpte min nuvarande Honda -77 för att :JAG TRIVS BÄST PÅ ÄLDRE HOJAR!!!!!! Låt gå att den inte är i finaste "originalskick", jag gillar den ändå!!
Jag vet att man inte ska ha fördomar men,,,,, jag har svårt för dessa " jag vågar bara köra det som är socialt accepterat eller det som dom andra i klubben kör"
Detta inlägg vänder sig INTE till någon här på forumet, jag vet att här är alla accepterade