Igår var det 10 grader på morgonen och blå himmel hela dagen, synd att kortet är inte fixat, startade Dominator förra veckan och körde lite på min gata, hon bara väntar på mig.
Sent from my Nexus 5 using Tapatalk
Vi har guld väder idag i Sörmland. Kanske tar en sväng idag.
Nu får du se till att bli klar så du kan ut och njuta
Hi Friends,
Det blev inget kort i året, I blew it again ... Högfarstbanan igen, pinsamt.
Hur svårt kan det vara att klara upp en uppkörning? För mig tydligen väldigt svårt.
I´m off for a while, nästa år kanske.
Tack för eran uppmuntran.
trist... men som sagt nästa år så...
-håll bara tyst din fåntratt!!!
Ajdå, inget kul. En från min uppkörningsgrupp i somras har också bommat två gånger på högfartsbanan, det är lät att komma i otakt. Jag upplevde att jag verkligen hade en sida som var lättare att köra in i konerna ifrån, tror det var vänstra sidan? Så att jag gjorde vändningen åt vänster. För annars blev det bara scheisse Sen är det bara att träna själva undanmanöver från båda sidor. Men lider med dig. Har som sagt också kuggat ett år och fått vänta tills året därpå (i år) för att kunna prova igen. Är det slut med uppkörningstider nu? Kanske någonstans i Skåne har någon tid nu nästa veckan? Annats är det bara att ta det lugnt tills våren. Gör bort teorin tidigt, jag vet inte om man kan ta det igen innan den första går ut (jag bokade tid på min dagen efter förra gick ut), så då kan du bara fokusera på körningen. Och våga prova en annan skola om det inte har känts rätt med den du har nu, jag bytte också skola, fick åka längre till lektionerna (10 mil enkel väg) men det var guld värt.