Ska definitivt göras sedan när bantningen är färdig!
Har en 125cc Sym Husky med blåsta ventiler samt en lf250-4 med skev bakaxel så reservdelar finns det gott om. (Borde nämnt detta tidigare!)
Lagar denna tank så att jag kan använda den under testkörningar istället för att behöva slita på de hela.
De hela avgasrören kommer monteras vid behov
Insåg att jag uttryckte lite klumpigt - ska givetvis laga rören ordentligt med svets och sedan förfina det med ljuddämparbandage som härdar utav värme om jag känner så.
Du skall nog försöka ha lite fjädring i alla fall. Jag körde en hel del hojar utan bakfjädring i min ungdom och det var för jäkligt.
Jag har bara blivit så trött på puttrandet och kan direkt säga att det har varit det trevligaste jag någonsin gjort tillsammans med det jag hann med ikväll! (Inget luftfilter, anpassat stänkskydd bak, lättad, bytt munstycken, höjt trottelnålarna, styckat avgasrör)
Ska se vad Biltema och Ebay/Aliexpress har att erbjuda!
Hur lågt får man sänka bak innan någon blir petig?
Funderar på att sätta in stag istället för fjädring då det inte finns farthinder på de vägar jag använder.
Jag kan troligen få ner henne 17-20cm innan det blir för nära sätet i mitt tycke, även om det skall placeras plexiglas där senare (har liggandes, därav valet).
Tack för alla svar!