Måste bara få in här och sträcka lite extra på mig

Jag har tyckt det har gått lite trögt med det här med krypkörning, så i helgen satte vi upp banan för lågfartsprovet för att testa hur den skulle kännas. Sambon har redan varit och kört den på körskola men själv har jag inte testat den än, så han har kommit med en hel del tips och "bra-att-tänka-på".
Jag började lite trevande när jag skulle känna av banan lite och då gick det inget vidare. Fick se att det såg lite klent ut med luften i framdäcket och fick i nästan 2 kg(!) som tydligen hade smitit ut, och sen blev det skillnad kan jag lova!
Döm om min förvåning (och sambon och handledarens också) när jag satte den på typ andra försöket!!
Där kom jag med min lite truliga gamla Fazer som vill ha mycket varv i motorn och är lite bångstyrig i långsamt tempo och så bara funkar allt. Det kändes så grymt skönt eftersom det är det här momentet jag har gruvat mig för.
Nötte på i 3 timmar i solen och körde banan från båda hållen, så att jag får in svängarna från både höger och vänster. Så nu känner jag mig mer taggad än någonsin att bärga hem kortet
(Efter en nerläggning och en liten kullerbytta i diket förra turen så kändes det rätt motigt och surt ett tag. Som tur var så stod hojen stilla när jag tippade så det blev bara en liten spricka i kåpan och en törn i självförtroendet.)
Var bara tvungen att få dela med mig av min glädje och lättnad

Nu gäller det bara att sätta det lika snyggt den dag det gäller också.