Resultat 1 till 3 av 3

Ämne: Annonser?

  1. #1
    Bloggare Ninas avatar
    Reg.datum
    maj 2007
    Ort
    Sthlm
    Inlägg
    6 430

    Annonser?

    Det har tillkommit nya annonser, ska de vara där, Pewa? Eller är det sånt som genereras per automatik eller liknande på forum? Tänkte det är ju annars samarbeten på sidan med olika sponsorer.
    Bifogade bilder Bifogade bilder

  2. #2
    Annonserna ska vara där, tänkte köra en liten testperiod och se hur mycket det stör?

    Även om vi har/haft en del samarbeten är alla intäkter av intresse.
    Hojen.nu - För oss som gillar motorcyklar!

  3. #3
    Bloggare Ninas avatar
    Reg.datum
    maj 2007
    Ort
    Sthlm
    Inlägg
    6 430
    Jag har tyvärr AdBlock aktiverat i datorn men inte i läsplattan och i den dök annonserna upp, forumet sporthoj är den större anledningen till att jag la in AdBlock. Även i mobilen spärras annonserna, det är för mycket av dem överallt nu för tiden, man blir bara så trött.

    Jag är/har varit medlem i en klubb som började som ett mindre motorentusiastforum för likasinnade. Forumet liksom uppkomsten av olika aktiviteter växte att man beslöt ta in medlemsavgift. I och med det fick betalande medlemmar rabatt hos olika företag. Från vår till höst arrangeras träffar och det kostar att sno ihop olika aktiviteter och träffar. Det forumet är förskonat från en massa annonser, det finns ett fåtal men sparsamt och inte i något störande moment för besökaren.

    Jag tycker det har fungerat toppen, man kan själv välja om man vill vara medlem eller ej, även icke-medlemmar bjuds in till olika träffar och events under sommaren. Det är bara det att man får inga rabatter hos olika samarbetspartners i gengäld för man måste visa upp giltigt medlemskort.

    På forumet är ens medlemskort kopplat till kontot, man kan enkelt logga in var som helst i världen och visa upp sitt medlemskort via forumet om man inte har med sig det fysiska.

Liknande ämnen

  1. Roliga blocket-annonser
    Av pewa i forum Övrigt hojsnack
    Svar: 34
    Senaste inlägg: 2014-10-21, 10:00
  2. Miltal i annonser
    Av Hondamannen i forum Övrigt hojsnack
    Svar: 33
    Senaste inlägg: 2012-09-05, 08:22
  3. Rensning annonser
    Av pewa i forum Om hojen.nu
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2010-04-13, 18:38

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •