Sidan 4 av 4 FörstaFörsta ... 234
Resultat 31 till 36 av 36

Ämne: Husbilar

  1. #31
    Citat Ursprungligen postat av fishbone Visa inlägg
    Så du menar att jag kan ta en skarp kurva med hög hastighet likadant som jag kom på en sporthoj låt oss säga en Yamaha R1, då kan jag alltså komma i samma hastighet i samma kurva med en chopper med lång gaffel?

    Det är så jag tolkar ditt svar.
    Är du dum på riktigt ?
    Jag tolkar att du har bara kört en sorts hoj när du skriver så !

  2. #32
    Medlem fishbones avatar
    Reg.datum
    apr 2014
    Ort
    I ett hus
    Inlägg
    195
    Citat Ursprungligen postat av Intruder Visa inlägg
    Är du dum på riktigt ?
    Jag tolkar att du har bara kört en sorts hoj när du skriver så !

    Vi lägger ner det här!
    Det går inte att ha en diskussion med dig märker jag.
    Istället för att skriva motargument så kör du "Är du dum på riktigt?"

    Det enda jag tänkte när du skrev är:

    "Det är omöjligt att vinna en diskussion med en idiot, först drar han ner dig till sin nivå och där utklassar han dig med sin erfarenhet"
    -håll bara tyst din fåntratt!!!

  3. #33
    Medlem
    Reg.datum
    sep 2009
    Ort
    Borgvik, Värmland
    Inlägg
    4 510
    Citat Ursprungligen postat av fishbone Visa inlägg
    Vi lägger ner det här!
    Det går inte att ha en diskussion med dig märker jag.
    Istället för att skriva motargument så kör du "Är du dum på riktigt?"

    Det enda jag tänkte när du skrev är:

    "Det är omöjligt att vinna en diskussion med en idiot, först drar han ner dig till sin nivå och där utklassar han dig med sin erfarenhet"
    Varför skall det vara så jäkla svårt att hålla sig till tråden?????
    Man kan ju fråga sig varför så många husbilsförare har så jäkla svårt att släppa förbi lite snabbare trafik.

  4. #34
    Medlem
    Reg.datum
    sep 2009
    Ort
    Piteå
    Inlägg
    69
    Citat Ursprungligen postat av Olle Å Visa inlägg
    Varför skall det vara så jäkla svårt att hålla sig till tråden?????
    Man kan ju fråga sig varför så många husbilsförare har så jäkla svårt att släppa förbi lite snabbare trafik.


    Hej: Vad har ni för agg mot husbilsförare ? Passera en husbil med mc torde väl inte vara något problem på en normalväg

    Men det är väl som all annan trafik vi använder oss inte av backspeglar oavsett fordonstyp

  5. #35
    Medlem
    Reg.datum
    sep 2009
    Ort
    Borgvik, Värmland
    Inlägg
    4 510
    Citat Ursprungligen postat av tore Visa inlägg
    Hej: Vad har ni för agg mot husbilsförare ? Passera en husbil med mc torde väl inte vara något problem på en normalväg

    Men det är väl som all annan trafik vi använder oss inte av backspeglar oavsett fordonstyp
    Jag har absolut inget emot husbilar om de framförs ok på vägen. Jag kör ju mycket på småvägar här i Värmland, dvs ganska mycket grusväg.:
    Så där har jag upptäckt mycken oerfarenhet ( hoppas jag), så att det inte beror på rent jäkelskap eller bristande respekt för andra när de genar genom kurvorna eller kör mitt på vägen över backkrön.
    Jag menar bara att om man inte har tillräcklig kunskap eller erfarehet så får man ta det försiktigt.
    Tyvärr tror en del att om man har husbil så kan man bara köra, för de andra aktar sig. Vad skall då en motorcyklist göra????

  6. #36
    Medlem rävens avatar
    Reg.datum
    okt 2007
    Ort
    Linneryd
    Inlägg
    3 259
    I Småland kör många husbilar mitt i vägen i ca 35 på 70vägarna å bryr sig inte om man blinkar med lyset å tutar med ynklig Mctuta. Spegel å hänsyn i trafiken saknas nog.
    Jan

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •