Resultat 1 till 3 av 3

Ämne: Long time no see

  1. #1
    Medlem Linnexs avatar
    Reg.datum
    aug 2009
    Ort
    Vislanda (3 mil SV Växjö)
    Inlägg
    553

    Long time no see

    Det var ett tag sedan man var inloggad. Typ ett par år sedan...

    V3 är såld. Deauvillen finns under ett tjockt lager damm. Sist jag körde hoj var förra året. T o r till besiktningen på våren efter att snön försvann... Men nu har tarmen sugit till. Har haft semester en vecka och tittat ett flertal ggr på hojen så i morgon eller det blir faktiskt idag då klockan är över midnatt så åker först tvättsvamp fram och sedan lite puts. Därefter planerar jag att tillbringa en dag på hojen och fika ställen

  2. #2
    Medlem
    Reg.datum
    sep 2009
    Ort
    Borgvik, Värmland
    Inlägg
    4 510
    Citat Ursprungligen postat av Linnex Visa inlägg
    Det var ett tag sedan man var inloggad. Typ ett par år sedan...

    V3 är såld. Deauvillen finns under ett tjockt lager damm. Sist jag körde hoj var förra året. T o r till besiktningen på våren efter att snön försvann... Men nu har tarmen sugit till. Har haft semester en vecka och tittat ett flertal ggr på hojen så i morgon eller det blir faktiskt idag då klockan är över midnatt så åker först tvättsvamp fram och sedan lite puts. Därefter planerar jag att tillbringa en dag på hojen och fika ställen
    Kan bli jättetrevligt. Tänk bara på att du är lite rostig i början.

  3. #3
    Medlem Linnexs avatar
    Reg.datum
    aug 2009
    Ort
    Vislanda (3 mil SV Växjö)
    Inlägg
    553
    Tog inte många meter innan jag kände mig fullt bekväm och med ett brett leende

    Även om det var ett tag sedan jag körde hoj så håller jag känslan igång med den pedaldrivna.
    Slänger in en liten länk till film jag tog från förra veckan när 6-dagars gick i Laholm. Utförskörning Hallandsåsen med vanlig cykel (toppar 79 Km/h).
    Som jag en gång i tiden skrev. Jag tog MC-kort då jag tyckte i förhållande med kamikazecykling med en frigolitbit på huvudet som enda skydd... så känns det ganska säkert att köra hoj
    https://www.youtube.com/watch?v=bjlI8tYxqXY
    Senast redigerat av Linnex den 2016-08-04 klockan 10:13.

Liknande ämnen

  1. Long Way Round / Long Way Down.
    Av Ankan1 i forum Övrigt hojsnack
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2014-03-29, 16:02
  2. Long Way Round (Bok/TV-serie)
    Av Greven i forum Övrigt hojsnack
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2011-02-26, 02:04
  3. Svar: 9
    Senaste inlägg: 2010-05-19, 00:52

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •