Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 12
Resultat 11 till 15 av 15

Ämne: en pågående trend

  1. #11
    Medlem pentti01s avatar
    Reg.datum
    jun 2011
    Ort
    Storvik
    Inlägg
    1 232
    Citat Ursprungligen postat av klantbo01 Visa inlägg
    Ett problem är att folk utgår ifrån att andra kan lika mycket som dom och när dom ställer frågor så dumförklarar man den andra. Jag är skitdålig på att skruva mc men kan mycket om teknik. Så efter det resonemanget många har ska jag ta skit när jag frågar om hojen, men sen såga arslet av folk när dom vill ha hjälp om IT.

    Alla är nybörjare nån gång, hjälp varandra. Funkade förr, borde funka nu också!

  2. #12
    Citat Ursprungligen postat av pentti01 Visa inlägg
    skål min vän, skål!

  3. #13
    Medlem Cy2s avatar
    Reg.datum
    sep 2012
    Ort
    Söder
    Inlägg
    351
    Citat Ursprungligen postat av klantbo01 Visa inlägg
    Ett problem är att folk utgår ifrån att andra kan lika mycket som dom och när dom ställer frågor så dumförklarar man den andra. Jag är skitdålig på att skruva mc men kan mycket om teknik. Så efter det resonemanget många har ska jag ta skit när jag frågar om hojen, men sen såga arslet av folk när dom vill ha hjälp om IT.

    Alla är nybörjare nån gång, hjälp varandra. Funkade förr, borde funka nu också!
    Finns inga duma frågor. Ett sätt att öka din kunskapsbank.

  4. #14
    Citat Ursprungligen postat av Cy2 Visa inlägg
    Finns inga duma frågor. Ett sätt att öka din kunskapsbank.
    Precis

  5. #15
    Medlem Cy2s avatar
    Reg.datum
    sep 2012
    Ort
    Söder
    Inlägg
    351
    Citat Ursprungligen postat av Olle Å Visa inlägg
    Vi får inte glömma att alla har rätt till en egen åsikt i detta landet till skillnad mot många andra.
    Men man skall inte förklena den som har en avvikande sådan. Kanske blir man mera tolerant när man blir äldre.
    Självklart har alla rätt till sin egen åsikt. Bara för att man har en annan åsikt behövs inte denna ventileras hela tiden.

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •