Sidan 2 av 3 FörstaFörsta 123 SistaSista
Resultat 11 till 20 av 30

Ämne: Vilken hojtyp är du ????

  1. #11
    Medlem Hamres avatar
    Reg.datum
    sep 2007
    Ort
    Lysekiiil
    Inlägg
    435
    Vilken hojtyp som helst, men ABSOLUT ingen Custom då jag tycker dom är vedervärdiga både att köra och titta på!!!!!
    Kör en Bulldog sen 4 år tillbaks, fyrhjuling på vintern.
    Put something nice between your legs, Street Triple.
    Jag Vägrar Kategoriskt Customhoj!

  2. #12
    Medlem rävens avatar
    Reg.datum
    okt 2007
    Ort
    Linneryd
    Inlägg
    3 259

    Cool

    20år med GS. Funderar på att söka GS som mellannamn.
    Jan

  3. #13
    Medlem
    Reg.datum
    aug 2015
    Ort
    Stallarholmen
    Inlägg
    69
    Kör en bulldog så ofta jag kan. Håller på att iordningställa en fz750 Genesis.

  4. #14
    Medlem engström67s avatar
    Reg.datum
    jan 2010
    Ort
    borlänge
    Inlägg
    3 062
    Åker Fjr 1300. Gillar att köra fort och bekvämt

  5. #15
    Medlem pentti01s avatar
    Reg.datum
    jun 2011
    Ort
    Storvik
    Inlägg
    1 232
    [QUOTE=Hamre;106212], men ABSOLUT ingen Custom då jag tycker dom är vedervärdiga både att köra och titta på!!!!!
    QUOTE]

    Lite onödigt att dissa en hel mc-grupp ? ,,gillar inte sånt ;
    VAR O EN BLIR SALIG PÅ SIN FASON !!

  6. #16
    Medlem
    Reg.datum
    jul 2014
    Ort
    Kongl Hufvudbonaden
    Inlägg
    190
    Jag är den kåplösa typen. Ju färre kåpor, desto bättre. Less is more, o s v. (Blåser f ö inte mer utan, än med kåpor. Sämre aerodynamik, dock. Men vill man ha helt vindfritt finns det andra utomordentliga hobbys... Inomhus). Den enda hojtypen jag bara inte förstår vitsen med är glidare. Och de blir bara mer obegripliga, ju längre framflyttade fotpinnarna är. Sedan nickar jag till - tappar intresset - ungefär som med kvinnor, över en viss viktklass, också… typ, om vikten överstiger längden delat med fyra. Väl framme vid ett halvt ton Guldvinge har jag slaggat in för länge sen…

    Annars gillar jag allt. Sport, enduro, skoter, naket, tourers/landsvägsmissiler… så länge de går att svänga med. Och gasa. Gärna retro. En klassisk caféracers skulle jag dock kunna våldföra min egen farmor för att äga…De är helt enkelt kräm dö la krämen

  7. #17
    Håller med Pentti !
    Flera av dom jag känner åker riskokare men vet inte hur man ska köra dom ;-)

  8. #18
    Citat Ursprungligen postat av Intruder Visa inlägg
    Håller med Pentti !
    Flera av dom jag känner åker riskokare men vet inte hur man ska köra dom ;-)
    Jo, jag tillhör ju den gruppen. Kör riskokare och en sopa på att köra. För......du vet väl om att du precis dissade en grupp av hojåkare? :-)

  9. #19
    Medlem
    Reg.datum
    sep 2009
    Ort
    Borgvik, Värmland
    Inlägg
    4 510
    Citat Ursprungligen postat av V Saarela Visa inlägg
    Jo, jag tillhör ju den gruppen. Kör riskokare och en sopa på att köra. För......du vet väl om att du precis dissade en grupp av hojåkare? :-)
    När jag startade den här tråden var ju tanken att få veta varför de olika typerna kör just den och den hojen, Förhoppningen var ju oxå att inte fördöma någon annan för dess smak eller dissa.
    Sen är det ju oxå så att smaken ändras eller förutsättningarna ändras, kanske pga. fysiken eller åldern.

  10. #20
    Medlem rävens avatar
    Reg.datum
    okt 2007
    Ort
    Linneryd
    Inlägg
    3 259
    Citat Ursprungligen postat av Olle Å Visa inlägg
    När jag startade den här tråden var ju tanken att få veta varför de olika typerna kör just den och den hojen, Förhoppningen var ju oxå att inte fördöma någon annan för dess smak eller dissa.
    Sen är det ju oxå så att smaken ändras eller förutsättningarna ändras, kanske pga. fysiken eller åldern.
    Så är det Olle. Medelåldern på hojkörare är en bit över 50. Val av hoj utvecklas med åren.
    Jan

Liknande ämnen

  1. Vilken H-D ?
    Av pentti01 i forum Övrigt hojsnack
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2016-05-27, 17:28
  2. Vilken hoj.....
    Av rolfmm i forum Övrigt hojsnack
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2013-12-01, 17:52
  3. Vilken hoj?
    Av cribbe i forum Street
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2011-12-09, 17:17
  4. Vilken GPS
    Av Jonas i forum Touring
    Svar: 23
    Senaste inlägg: 2010-04-13, 18:46

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •