Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 12
Resultat 11 till 16 av 16

Ämne: Spricka i ramen

  1. #11
    Medlem
    Reg.datum
    sep 2009
    Ort
    Borgvik, Värmland
    Inlägg
    4 510
    Citat Ursprungligen postat av kawasakiz800 Visa inlägg
    ok då är jag med ska man satsa på en kawasaki zx6r eller honda cbr600f4 eller honda cbr600f? för att stunta med? vilken har mest stunt delar köpa till?
    Undrar var någonstans du tänker hålla på med stunts ? Skall du ha den ultimata stunthojen som du verkligen kan göra tricks med, så skall du köpa en trialhoj.
    På gatan skall du avhålla dig från stunt.

  2. #12
    Benny och Olle. Läs mitt svar så......

    Varför ska man inte kunna köpa en stunthoj utan att det blir arga kommentarer och folk ser direkt värsta scenariot? Ni vet inget om hans tanke med det. Stunt för dom som sysslar med det är seriöst.....och vi måste ju alltid tror det bästa om våra medmänniskor, tills annat visar sig?

    @Kawasaki800 Jag tror nog att det billigaste är att köpa en färdigutrustad hoj. Annars så är det väl en gammal CBR600F som i längden är ekonomiskt är bäst.
    Finns ju ett stuntforum i Sverige också. Har inte varit inne där på ett tag, men bl a Tommy Lingvall(Lingvalls i Gävle) är/var administratör där. Han vet jag kör i alla fall en ZX-6 636. Varit borta från stuntandet ett tag, men sist jag snackade med han för ett par månader sedan så hade han återupptagit det igen.

    Sök upp forumet så får du svar där.

    Själv är jag inte stuntkille,(önskar jag kunde) men bygger just nu för att bli i vinter snabbast på gata i alla fall


  3. #13
    tack saarela folk tror att man ska ut o bus köra bland gatorna o vägarna vad tror man lixoom men visst han kan få svar ska köra på en gammal flygplats som ingen använder o helt tomt är du nöjd.

    men saarela kan man stunt kitta kawasaki sx6t -96? vad tycker ni alla andra?

  4. #14
    Medlem Cy2s avatar
    Reg.datum
    sep 2012
    Ort
    Söder
    Inlägg
    351
    http://www.tacticalmindz.com/
    Här kanske du hittar något?

  5. #15
    Medlem
    Reg.datum
    sep 2009
    Ort
    Borgvik, Värmland
    Inlägg
    4 510
    Citat Ursprungligen postat av kawasakiz800 Visa inlägg
    tack saarela folk tror att man ska ut o bus köra bland gatorna o vägarna vad tror man lixoom men visst han kan få svar ska köra på en gammal flygplats som ingen använder o helt tomt är du nöjd.

    men saarela kan man stunt kitta kawasaki sx6t -96? vad tycker ni alla andra?
    Har kollat mycket på mcstunts och får verkligen beundra dessa förare och hur de behärskar sin hoj och sin egen balans. Troligen har de flesta vurpat några gånger. Har absolut inget emot stunts utan skulle gärna själv vilja kunna det. Vad jag menar är ju att i trafiken bör man avhålla sig från det.

  6. #16
    Medlem fishbones avatar
    Reg.datum
    apr 2014
    Ort
    I ett hus
    Inlägg
    195
    Blir det inte billigare att köpa en färdigkittad hoj från blocket?
    Det finns några ute nu såg jag vid en sökning.

    Känns lättare att köpa en som redan är klar och kanske få lite tips av den nuvarande ägaren.
    -håll bara tyst din fåntratt!!!

Liknande ämnen

  1. laga spricka i alukåpa?
    Av Ulgrath i forum Mekhörnan
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2019-09-26, 12:47

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •