Sidan 2 av 5 FörstaFörsta 1234 ... SistaSista
Resultat 11 till 20 av 44

Ämne: Aphäng

  1. #11
    Då är det dags du går o kollar vad som häller ihop lastbil o släp ;-)
    Kvittar vilket styre du har vid krock för dina armar lär inte hålla endå ;-)

  2. #12
    Medlem Benny intruders avatar
    Reg.datum
    feb 2015
    Ort
    sthlm
    Inlägg
    328
    Citat Ursprungligen postat av Intruder Visa inlägg
    Då är det dags du går o kollar vad som häller ihop lastbil o släp ;-)
    Kvittar vilket styre du har vid krock för dina armar lär inte hålla endå ;-)
    Har kört bil o släp i x antal år...men det är inget som går att jämföra med ett livsfarligt styre framför mig...Dessutom har väl inte släpkopplingen samma funktion som ett styre väl...eller ??

  3. #13
    Du oroar dig för ett strye medans du har 36ton bakom nacken som hänger på en bult ;-)
    Nä bulten har ju fler uppgifter en ett styre ;-)

  4. #14
    Medlem Benny intruders avatar
    Reg.datum
    feb 2015
    Ort
    sthlm
    Inlägg
    328
    Citat Ursprungligen postat av Intruder Visa inlägg
    Du oroar dig för ett strye medans du har 36ton bakom nacken som hänger på en bult ;-)
    Nä bulten har ju fler uppgifter en ett styre ;-)
    Jo jag oroar mig mycket mer för styret av den enkla anledningen att det inte finns några hållbara bevis för att det håller..jämfört med ett släpdrag..viss skillnad.Egentligen spelar det ingen roll för det va längesen jag va 15 å då va de ju Häftigt, men jag skulle aldrig komma på iden att montera nåt så vansinnigt,på min hoj som jag åker med vid vuxen ålder.. den åsikten står jag för...!!

  5. #15
    Bevisat ??? Kolla vad ditt styrhuvud sitter ihop med på MC så blir nog styret en liten huvudbry ;-)

  6. #16
    Medlem Benny intruders avatar
    Reg.datum
    feb 2015
    Ort
    sthlm
    Inlägg
    328
    Blir nog bra så småningom,jag anser fortfarande att det är vansinne, men det är min åsikt.Undrar hur långt man kan gå med trafiksäkerheten...Är detta OK..? ser avslappnat och skönt ut, skulle lätt åka 40 mil så här..
    Bifogade bilder Bifogade bilder
    Senast redigerat av Benny intruder den 2015-05-16 klockan 07:53.

  7. #17
    Medlem jrutgerss avatar
    Reg.datum
    sep 2012
    Ort
    West Coast
    Inlägg
    1 379
    Citat Ursprungligen postat av Benny intruder Visa inlägg
    Blir nog bra så småningom,jag anser fortfarande att det är vansinne, men det är min åsikt.Undrar hur långt man kan gå med trafiksäkerheten...Är detta OK..? ser avslappnat och skönt ut, skulle lätt åka 40 mil så här..

    Haha! Bilden gestaltar namnet föredömligt! Han ser ju precis ut som en schimpans som hänger i ett träd..

    Noterar att han tydligt inte tyckte att styret var tillräckligt eftersom han har monterat universums längsta raisers också..

    Har personligen väldigt svårt att tycka att det ser fräckt ut, och jag tror inte jag själv skulle ge mig på att ens testa en sån hoj..
    Skulle vara intressant att se en undanmanöver med ett sådant åkdon..





    //Janne

  8. #18
    Medlem Benny intruders avatar
    Reg.datum
    feb 2015
    Ort
    sthlm
    Inlägg
    328
    Citat Ursprungligen postat av jrutgers Visa inlägg
    Haha! Bilden gestaltar namnet föredömligt! Han ser ju precis ut som en schimpans som hänger i ett träd..

    Noterar att han tydligt inte tyckte att styret var tillräckligt eftersom han har monterat universums längsta raisers också..

    Har personligen väldigt svårt att tycka att det ser fräckt ut, och jag tror inte jag själv skulle ge mig på att ens testa en sån hoj..
    Skulle vara intressant att se en undanmanöver med ett sådant åkdon..





    //Janne
    Jo det är väl olika på smak...verkar de som Hahaha...! för mig är det ett för längesedan avlagt Kapitel med såna vansinnesbyggnationer...

  9. #19
    Medlem Foosis avatar
    Reg.datum
    aug 2012
    Ort
    skogen
    Inlägg
    479
    ja, det där ser jättecoolt ut...... om man är 6 år och övertygad av någon man ser upp till
    fåfänga i bikervärlden är inget nytt.... men när det ballar ur helt så får man faktisk lov att garva åt vuxna barn.


    akt garage:
    Buell X1 Lightning



    tidigare hojar:

    Kawasaki ZZR 1200
    Yamaha XV1600 Wildstar
    BMW R1150RT
    Aprilia SL1000 Falco
    Intruder 1400 *2
    Kawasaki VN900 Classic
    Honda CB600 Hornet
    Suzuki 380

    SMC medlem
    SCRC Medlem


  10. #20
    Medlem Benny intruders avatar
    Reg.datum
    feb 2015
    Ort
    sthlm
    Inlägg
    328
    Citat Ursprungligen postat av Foosi Visa inlägg
    ja, det där ser jättecoolt ut...... om man är 6 år och övertygad av någon man ser upp till
    fåfänga i bikervärlden är inget nytt.... men när det ballar ur helt så får man faktisk lov att garva åt vuxna barn.
    Jo de gör man ju,synd att dom inte förstår att de går till överdrift...Men alla är väl lyckliga i sin tro..

Liknande ämnen

  1. Wires till aphäng
    Av Postis i forum Custom
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2014-08-13, 20:38
  2. Nya kablar till aphäng
    Av Trogfattad i forum Mekhörnan
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2013-10-16, 09:44
  3. Aphäng Frågor Yamaha xs 400
    Av Brännjack i forum Mekhörnan
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2012-07-14, 14:30
  4. aphäng, någon?
    Av gunther i forum Övrigt hojsnack
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2010-10-23, 22:01

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •