Sidan 3 av 8 FörstaFörsta 12345 ... SistaSista
Resultat 21 till 30 av 73

Ämne: Honda Africatwin

  1. #21
    Medlem
    Reg.datum
    sep 2009
    Ort
    Borgvik, Värmland
    Inlägg
    4 510
    Citat Ursprungligen postat av engström67 Visa inlägg
    Ja.bara önska Honda lycka till.Vi är ju kräsna och man får ju så mycket av dom stora som finns.Den ser ju lika tråkig ut som en gammal Honda 600.Inget fel på den men knappast någon här som ger minst 100000kr för en sådan.
    Om du nu vill hålla dig i lyxsegmentet och ha en hoj som har en massa extra av allt, så ok.
    Finns faktiskt många andra som gärna vill ha en hoj som mera motsvarar det den skall användas för

  2. #22
    Medlem engström67s avatar
    Reg.datum
    jan 2010
    Ort
    borlänge
    Inlägg
    3 062
    Citat Ursprungligen postat av Olle Å Visa inlägg
    Om du nu vill hålla dig i lyxsegmentet och ha en hoj som har en massa extra av allt, så ok.
    Finns faktiskt många andra som gärna vill ha en hoj som mera motsvarar det den skall användas för
    JAG ???jag ska inte han någon av dom just nu.Men det är ju dom stora välutrustade som säljer.Så många andra tror jag det inte det finns som leker i skogen med en hoj för 100 papp.Men oftast är det ju så att dom som aldrig köper en ny talar gärna om vad dom skall andvändas till.

  3. #23
    Vart klart sugen ;-)

  4. #24
    Medlem rävens avatar
    Reg.datum
    okt 2007
    Ort
    Linneryd
    Inlägg
    3 259
    136 000 ryktas det om. Blir nog svårsålt ?
    Jan

  5. #25
    Medlem rävens avatar
    Reg.datum
    okt 2007
    Ort
    Linneryd
    Inlägg
    3 259
    Citat Ursprungligen postat av engström67 Visa inlägg
    JAG ???jag ska inte han någon av dom just nu.Men det är ju dom stora välutrustade som säljer.Så många andra tror jag det inte det finns som leker i skogen med en hoj för 100 papp.Men oftast är det ju så att dom som aldrig köper en ny talar gärna om vad dom skall andvändas till.
    Vi verkar bli en växande skara som kör grus å småvägar mellan A å B. Längtan att komma bort från stora vägen å tung fordonstrafik. Men se upp, Scaniahytter möter man även på lilla vägen.
    Jan

  6. #26
    Medlem
    Reg.datum
    sep 2009
    Ort
    Borgvik, Värmland
    Inlägg
    4 510
    Citat Ursprungligen postat av engström67 Visa inlägg
    JAG ???jag ska inte han någon av dom just nu.Men det är ju dom stora välutrustade som säljer.Så många andra tror jag det inte det finns som leker i skogen med en hoj för 100 papp.Men oftast är det ju så att dom som aldrig köper en ny talar gärna om vad dom skall andvändas till.
    Vad jag menar är ju att de som vill kunna köra på småvägar, kanske inte direkt enduro, inte behöver de allra värst utrustade hojarna. Det är väl riktigt att man inte vill ta ut en ny fin hoj i skogen, utan kanske då köper en begagnad. Det kanske är orsaken till att det inte blir nyköp av värstinghojar. Alla smågrejer som händer offroad gör ju att man skulle bli alldeles för försiktig med hojen och skulle då tappa en hel del av det roliga med att KÖRA.
    Som sagt, det finns ju olika kategorier på förare som ju då har olika mål för sin åkning, som tur är.

  7. #27
    Traktorstigar kan va jäkligt kul o då vill man väl inte väskor skit på eller ??

  8. #28
    Medlem engström67s avatar
    Reg.datum
    jan 2010
    Ort
    borlänge
    Inlägg
    3 062
    Citat Ursprungligen postat av Olle Å Visa inlägg
    Vad jag menar är ju att de som vill kunna köra på småvägar, kanske inte direkt enduro, inte behöver de allra värst utrustade hojarna. Det är väl riktigt att man inte vill ta ut en ny fin hoj i skogen, utan kanske då köper en begagnad. Det kanske är orsaken till att det inte blir nyköp av värstinghojar. Alla smågrejer som händer offroad gör ju att man skulle bli alldeles för försiktig med hojen och skulle då tappa en hel del av det roliga med att KÖRA.
    Som sagt, det finns ju olika kategorier på förare som ju då har olika mål för sin åkning, som tur är.
    Håller med.Ångrar att jag sålde Dominatorn.Men fick bli så när jag bytte hoj.Men finns ju en uppsjö av fina offroadare.Hade gärnat haft en Ktm 690 men även en fin XT600 hade inte gjort ont

  9. #29
    Medlem engström67s avatar
    Reg.datum
    jan 2010
    Ort
    borlänge
    Inlägg
    3 062
    Citat Ursprungligen postat av räven Visa inlägg
    136 000 ryktas det om. Blir nog svårsålt ?
    Oj då ja då gäller det att det är en bomb som dom hävdar.Annars blir den nog stående i butiken bland alla andra Hondor.

  10. #30
    Medlem engström67s avatar
    Reg.datum
    jan 2010
    Ort
    borlänge
    Inlägg
    3 062
    Inte stora siffror att skryta överIMG_1122.jpg

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •