Sidan 3 av 3 FörstaFörsta 123
Resultat 21 till 25 av 25

Ämne: Bara jag som är åkrädd?

  1. #21

    SV: Bara jag som är åkrädd?

    ... Hmm sen jag själv tog körkort är det givetvis roligare att köra själv. Men det händer ibland att vi endast tar en av våra cyklar och då är det oftast jag som sitter bak pga att min käre man sitter så underligt och så är jag så mycket kortare i överkroppen än han...

    Förr, innan jag hade körkort satt jag och sov ibland när vi åkte hoj även att vi hade typ Suzuki GSX och sådanna motorcyklar, de är ju inte lika sittvänliga som en customhoj, men jag trillade iallafall inte av...

  2. #22
    Medlem turbos avatar
    Reg.datum
    mar 2007
    Ort
    södern
    Inlägg
    773

    SV: Bara jag som är åkrädd?

    Citat Ursprungligen postat av milis
    ... Hmm sen jag själv tog körkort är det givetvis roligare att köra själv. Men det händer ibland att vi endast tar en av våra cyklar och då är det oftast jag som sitter bak pga att min käre man sitter så underligt och så är jag så mycket kortare i överkroppen än han...

    Förr, innan jag hade körkort satt jag och sov ibland när vi åkte hoj även att vi hade typ Suzuki GSX och sådanna motorcyklar, de är ju inte lika sittvänliga som en customhoj, men jag trillade iallafall inte av...
    sova bakpå låter farligt men skönt är det inte långtråkigt att bara åka och inte vara med och köra?

  3. #23

    SV: Bara jag som är åkrädd?

    ...då INNAN jag själv hade körkort njöt jag bara :, även av att sitta bakpå, och sova...

    idag när jag själv kör är det defenitivt skönare och mer känsla när man kör själv... :-*

  4. #24
    Medlem turbos avatar
    Reg.datum
    mar 2007
    Ort
    södern
    Inlägg
    773

    SV: Bara jag som är åkrädd?

    de flesta som brukar åka är väl bakpå en glidare av något slag? det må vara en sak, men tänk er att sitta bakpå en sporthoj.. liten sadel, man sitter högt och "ostadigt", fy f*n!

  5. #25

    SV: Bara jag som är åkrädd?

    så länge jag litar på föraren så går det bra.. innan jag köpte min hoj så såg det ut som följande:

    men kent!? vaffan de är ju ingen trafik o ja håller mig i, GASA då!!

    klart att hade jag varit dålig i magen så hade det blivit många kvidande timmar i tvättstugan för att skrubba rent skinnbyxorna, hehe :-[

Liknande ämnen

  1. Hi hi, bara ca 4,6 kvar
    Av Nina i forum Nina & Motorcyklarna - Arkiv
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2010-08-17, 07:02
  2. Den bara dog...
    Av Vallejos i forum Mekhörnan
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2010-04-11, 20:31
  3. Ritsch! sa det bara...
    Av Nina i forum Nina & Motorcyklarna - Arkiv
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2009-12-06, 20:23
  4. 350 mil bara??
    Av Nina i forum Nina & Motorcyklarna - Arkiv
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-08-07, 10:00

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •