Visa resultat för omröstning: Ska vi ha kvar denna "Göteborg, dags- eller kvällstur" ?

Antal röster
1. Du får inte rösta i den här omröstningen
  • JA! Jag meddelar mina turplaner så andra kan hänga med!

    1 100,00%
  • NEJ! Jag åker helst själv eller mycket oplanerat.

    0 0%
Sidan 1 av 8 123 ... SistaSista
Resultat 1 till 10 av 78

Ämne: Göteborg, dags- eller kvällstur

  1. #1
    Medlem
    Reg.datum
    nov 2011
    Ort
    Torslanda
    Inlägg
    117

    Göteborg, dags- eller kvällstur

    Här kan vi peta in planerad eller hastigt påkommen TUR - om någon känner för att hänga på eller att köra åt samma håll.
    Skriv in vart du ämnar dig...
    Senast redigerat av wbr den 2012-04-10 klockan 02:07.

  2. #2
    Medlem
    Reg.datum
    feb 2010
    Ort
    Göteborg
    Inlägg
    311
    Bra initiativ, Enligt smhi.se så vänder det snart.

    På torsdag 12/4 em så vankas det uppehåll och då ska jag iaf ut en tur... Smyger ut på norrsidan av byn (surte) och har inte en aning om vart jag ska . förslag på resmål mottages gärna.
    Det sägs att arbete förhindrar många tillfällen till synd, och det är ju synd....

  3. #3
    Medlem
    Reg.datum
    nov 2011
    Ort
    Torslanda
    Inlägg
    117
    Kollar SMHIs sida, ja torsdag kan bli bra, har haft Hornborgarsjöns alla dansande tranor i tankarna, den 3/4 var de 26,5 tusen som stod och väntade på uppvindar och varmare väder. Tidigare rekord var 18,5 tusen, det skulle va kul att se om de nu fortfarande väntar på mig.

  4. #4
    Medlem
    Reg.datum
    feb 2010
    Ort
    Göteborg
    Inlägg
    311
    Snabbt besök på google... helt klart inom bekvämt räckhåll, (ganska nyinflyttad så jag skäms inte när jag erkänner att jag inte hade en aning om vart den låg),
    Ja då bestämmer jag att det är torsdagens resmål. Avresetid är för mig utan betydelse då jag är ledig hela dagen,

    Så torsdag, utflykt till Hornborgarsjön, Någon fler?
    Det sägs att arbete förhindrar många tillfällen till synd, och det är ju synd....

  5. #5
    Medlem
    Reg.datum
    nov 2011
    Ort
    Torslanda
    Inlägg
    117
    Skall ringa några samtal onsdag och flytta några åtagande så att jag också får hela torsdagen ledig, så åker jag med o kollar tranorna, i så fall tänkte jag åka väg 190 nordost upp kanske runt 10-tiden.

  6. #6
    Medlem
    Reg.datum
    feb 2010
    Ort
    Göteborg
    Inlägg
    311
    Låter finemang!
    hitta på en bra plats att mötas på, min lokalkännedom är något begränsad men Statoil´s och Jet´s bensinstationer har jag koll på så förslagsvis någon sådan.
    Det sägs att arbete förhindrar många tillfällen till synd, och det är ju synd....

  7. #7
    Medlem Cubalibres avatar
    Reg.datum
    feb 2011
    Ort
    Göteborg
    Inlägg
    355
    Hade gärna följt med om jag hade varit ledig.....åh andra sidan vet jag inte om jag hade klarat av att köra så "långt" Är ju ingen sträcka egentligen......men när jag är ute och kör 5-6 mil bara, och då oftast med ett eller två stopp längs vägen, så har jag så ont i röven och höfterna att jag knappt klarar av att ta mig av hojen. Är så ledsen över att jag inte kan köra och bara njuta.

  8. #8
    Medlem
    Reg.datum
    nov 2011
    Ort
    Torslanda
    Inlägg
    117
    "namn" var bor du? Själv kommer jag från Torslanda över Angeredsbron förbi "potatisfabriken" till väg 190 osv.

  9. #9
    Medlem
    Reg.datum
    feb 2010
    Ort
    Göteborg
    Inlägg
    311
    Jo, jag bor i Surte, så det är ju nästan på vägen, ska vi dra till med statoil, hjällbo kl 10. ?

    Lätt att hitta till om det är fler som vill haka på.
    Det sägs att arbete förhindrar många tillfällen till synd, och det är ju synd....

  10. #10
    Medlem
    Reg.datum
    aug 2009
    Ort
    Sjötorp
    Inlägg
    4 836
    Citat Ursprungligen postat av namn Visa inlägg
    Jo, jag bor i Surte, så det är ju nästan på vägen, ska vi dra till med statoil, hjällbo kl 10. ?

    Lätt att hitta till om det är fler som vill haka på.
    När räknar ni med att vara framme vid Trandansen? Kanske vi kan komma några norrifrån och säga HEJ.
    Ove

Liknande ämnen

  1. Hälig kvällstur.
    Av Gibson i forum Återfallsknutten
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2013-07-26, 22:30
  2. Härlig kvällstur.
    Av Gibson i forum Återfallsknutten - Arkiv
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2011-08-20, 21:25
  3. Kvällstur Nynäshamn 3/8
    Av Jonas i forum Träffar & Körningar
    Svar: 21
    Senaste inlägg: 2011-08-07, 03:23
  4. Kvällstur Sthlm 6/7
    Av Jonas i forum Träffar & Körningar
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2010-07-07, 22:27
  5. Kvällstur på film
    Av Gnistvändaren i forum Övrigt hojsnack
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2009-07-09, 11:23

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •