Resultat 1 till 3 av 3

Ämne: Nu får det vara nog! Öppet "brev" till Pewa.

  1. #1

    Thumbs down Nu får det vara nog! Öppet "brev" till Pewa.

    Vill med detta öppna "brev" till Pewa meddela att jag vill att mitt konto blir bortplockat eftersom varken du Pewa eller moderatorerna bryr sig om vad som sker på detta forum.

    Medlemmen Ankan1 skapade följande inlägg där han mer eller mindre jämför mig med en nazist samt mer eller mindre önskar mig död. Tagsen på bilden är "horan darkman" (se här).

    En moderator plockade bort inlägget efter att jag rapporterat det och skickade "ett varningens ord" till Ankan1 enligt honom själv men mer än så skedde inte trots att Ankan1 går till peronangrepp i var och vartannat inlägg.

    Jag skickade därför ett långt PM till dig Pewa och han svarade med en ytterst kort mening att Ankan1 är tillfälligt avstängd.

    Jag vill inte vara medlem på ett forum där man tillåter Ankan1's beteende. Hade man inte gjort det hade man gett honom en varning för länge sedan och när inlägget ovan dök upp så skulle man ha stängt av honom, permanent.

    Ankan1 har också ringt mig på mobilen och talat in ett röstmeddelande. Måste vara honom eftersom det är en skånsk person som pratar. Tyvärr ringde han från ett skyddad kontantkortsnummer. Meddelandet är som följer: "Är det horan Darkman jag har kommit till? Kör upp din jävla Harley i röven din lilla hora!" Fick det några timmar efter att han blev tillfälligt avstängd så det måste vara från honom.

    Hur som helst så verkar han inte vara en stabil person med tanke på hur han beter sig men eftersom varken Pewa eller moderatorerna verkar bry sig så väljer jag att avsluta mitt konto här. Accepterar inte det beteendet jag får ifrån Ankan1 och då ska inte sidan få några klicks från mig.

    Hej då!

  2. #2
    Medlem
    Reg.datum
    sep 2009
    Ort
    Borgvik, Värmland
    Inlägg
    4 510
    Jag tycker då mera att det verkar vara samma språkbruk som en som kallade sig Hellraiser använde i sitt pm. till mig.
    Man skall inte kalla någon ohörd, offentligt.

  3. #3
    Det finns ingen, vare sig moderatorer eller admin som hinner uppfatta allt som sker.

    Svarar dig via PM istället. Tråd låst.
    Hojen.nu - För oss som gillar motorcyklar!

Liknande ämnen

  1. Svar: 2
    Senaste inlägg: 2016-07-02, 12:34
  2. Svar: 25
    Senaste inlägg: 2015-12-23, 14:05
  3. Svar: 7
    Senaste inlägg: 2012-01-24, 08:55
  4. Skall hojen vara fin får man "lida pin"
    Av Cubalibre i forum Övrigt hojsnack
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2011-06-27, 02:10
  5. Svar: 22
    Senaste inlägg: 2009-08-17, 16:59

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •