Resultat 1 till 10 av 10

Ämne: Tips till amatören

  1. #1
    Medlem
    Reg.datum
    apr 2014
    Ort
    skåne
    Inlägg
    1

    Tips till amatören

    Tjenare! Jag är en nybörjare när det gäller MC och hittar ingen hjälp hemma för alla är bil-lovers. Jag har skrivit upp mig för att ta lätt mc körkort här i Lund och skulle uppskatta det väldigt mycket om ni kunde dela er visdom med mig. Inget fel med att samla på sig kunskap om ni förstår. Jag hade även tänkt mig en aprilia rs 125cc med tvåtaktsmotor, men vet inte var jag ska köpa den. Om någon kan rekommendera en återförsäljare skulle det vara super!

    EDIT: Är ny på forumet så vet inte riktigt om jag hittat in i rätt kategori, ursäkta mig för det!

  2. #2
    Medlem
    Reg.datum
    sep 2009
    Ort
    Borgvik, Värmland
    Inlägg
    4 510
    Citat Ursprungligen postat av Shahin Visa inlägg
    Tjenare! Jag är en nybörjare när det gäller MC och hittar ingen hjälp hemma för alla är bil-lovers. Jag har skrivit upp mig för att ta lätt mc körkort här i Lund och skulle uppskatta det väldigt mycket om ni kunde dela er visdom med mig. Inget fel med att samla på sig kunskap om ni förstår. Jag hade även tänkt mig en aprilia rs 125cc med tvåtaktsmotor, men vet inte var jag ska köpa den. Om någon kan rekommendera en återförsäljare skulle det vara super!

    EDIT: Är ny på forumet så vet inte riktigt om jag hittat in i rätt kategori, ursäkta mig för det!
    Kul att du hittat hit.
    Det är väl inte det vanligaste märket precis, men det dyker nog upp något svar.

  3. #3
    Moderator Gerts avatar
    Reg.datum
    jun 2007
    Ort
    Tormastorp-Hörby-Skåne
    Inlägg
    1 293
    Vi har en blå Kawasaki 125 Eliminator -06 som har gått 750mil utan några som helst fel eller brister som ska ut på försäljning om du ändrar dig angående modell för 10.000 kr
    Saddlebags can never hold everything you want, but they can hold
    everything you need.
    Gert Karlsson

  4. #4
    Medlem jrutgerss avatar