Sidan 8 av 15 FörstaFörsta ... 678910 ... SistaSista
Resultat 71 till 80 av 141

Ämne: Mer buller

  1. #71
    Medlem Foosis avatar
    Reg.datum
    aug 2012
    Ort
    skogen
    Inlägg
    479
    vad är det här för kärringforum egentligen ? man säger att man gillar att hojen mullrar gott, man har ju inte ens uppgett HUR högt eller ni ens HÖRT hojen ifråga
    någon nämnde tidigare nåt innehåll som skall finnas innanför pannbenet... ja för fan det gäller väl alla att försöka använda degen lite ...
    Senast redigerat av Foosi den 2014-04-09 klockan 18:45.


    akt garage:
    Buell X1 Lightning



    tidigare hojar:

    Kawasaki ZZR 1200
    Yamaha XV1600 Wildstar
    BMW R1150RT
    Aprilia SL1000 Falco
    Intruder 1400 *2
    Kawasaki VN900 Classic
    Honda CB600 Hornet
    Suzuki 380

    SMC medlem
    SCRC Medlem


  2. #72
    Citat Ursprungligen postat av Ove Visa inlägg
    Det har verkligen gått troll i tråden - igen... Kanske dags att be pewa rensa upp?
    Åh, denna ironi.

    Vem var det i denna tråd som började med personangrepp? Jo, det var du som kallade oss (mig?) som kör med buller för bullermupp.

    Jag var inte bättre själv som tog upp detta med Tena men jag började i varje fall inte så du kan ju tänka på det innan du spyr ur dig att man är ett troll...

  3. #73
    Medlem
    Reg.datum
    aug 2009
    Ort
    Sjötorp
    Inlägg
    4 836
    Citat Ursprungligen postat av Foosi Visa inlägg
    vad är det här för kärringforum egentligen ? man säger att man gillar att hojen mullrar gott, man har ju inte ens uppgett HUR högt eller ni ens HÖRT hojen ifråga
    någon nämnde tidigare nåt innehåll som skall finnas innanför pannbenet... ja för fan det gäller väl alla att försöka använda degen lite ...
    Kan så vara att vi är en massa kärringar på forumet, låt gå för det men det kan bli liite tramsigt ibland när karlakarlarna ideligen ska mäta ...hrm.., överläpp för att visa vem som är värst. Det har varit en del sådant på senare tid och jag har tröttnat, men det är ju mitt problem ..
    Ove

  4. #74
    Medlem
    Reg.datum
    jan 2011
    Ort
    Gävle
    Inlägg
    42
    Haha finns Outlaw på riktigt "stort garv" tror de e ett sånt där troll som Robban jagar

  5. #75
    Medlem engström67s avatar
    Reg.datum
    jan 2010
    Ort
    borlänge
    Inlägg
    3 062
    Jisses att inte folk ger sig.Är lätt och vara stor i truten hemma vid datorn.Ute bland folk,om man vistas bland folk där är man en feg skit.Är det nån där ute som blir omkörd av en Tiger som glider förbi i 150 med härlig sång från 3 pipen som andas fritt i en öppen ljuddämpare då är det nog jag. skål.

  6. #76
    Medlem
    Reg.datum
    jan 2011
    Ort
    Gävle
    Inlägg
    42
    Citat Ursprungligen postat av engström67 Visa inlägg
    Jisses att inte folk ger sig.Är lätt och vara stor i truten hemma vid datorn.Ute bland folk,om man vistas bland folk där är man en feg skit.Är det nån där ute som blir omkörd av en Tiger som glider förbi i 150 med härlig sång från 3 pipen som andas fritt i en öppen ljuddämpare då är det nog jag. skål.
    Tummen upp ;-)

  7. #77
    Medlem rävens avatar
    Reg.datum
    okt 2007
    Ort
    Linneryd
    Inlägg
    3 259

    Talking

    Citat Ursprungligen postat av engström67 Visa inlägg
    Jisses att inte folk ger sig.Är lätt och vara stor i truten hemma vid datorn.Ute bland folk,om man vistas bland folk där är man en feg skit.Är det nån där ute som blir omkörd av en Tiger som glider förbi i 150 med härlig sång från 3 pipen som andas fritt i en öppen ljuddämpare då är det nog jag. skål.
    Skulle det bara väsa till lite va de nog en GS
    Jan

  8. #78
    Medlem engström67s avatar
    Reg.datum
    jan 2010
    Ort
    borlänge
    Inlägg
    3 062
    Citat Ursprungligen postat av räven Visa inlägg
    Skulle det bara väsa till lite va de nog en GS
    Hade varit trevligare om den lät lite.Skulle köra ifrån den och glömma bort den.

  9. #79
    Medlem Cy2s avatar
    Reg.datum
    sep 2012
    Ort
    Söder
    Inlägg
    351
    Citat Ursprungligen postat av engström67 Visa inlägg
    Jisses att inte folk ger sig.Är lätt och vara stor i truten hemma vid datorn.Ute bland folk,om man vistas bland folk där är man en feg skit.Är det nån där ute som blir omkörd av en Tiger som glider förbi i 150 med härlig sång från 3 pipen som andas fritt i en öppen ljuddämpare då är det nog jag. skål.
    Om det först rasslar och sedan blir ett härligt ljud så kommer jag förbi.
    På vad?

  10. #80
    Medlem engström67s avatar
    Reg.datum
    jan 2010
    Ort
    borlänge
    Inlägg
    3 062
    Citat Ursprungligen postat av Cy2 Visa inlägg
    Om det först rasslar och sedan blir ett härligt ljud så kommer jag förbi.
    På vad?
    Duccati förhoppningsvis

Liknande ämnen

  1. Polisens nya mätinstrument mot buller
    Av pewa i forum Nyhetsarkiv
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2012-04-01, 21:44

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •