Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 12
Resultat 11 till 14 av 14

Ämne: Semester!

  1. #11
    Medlem TheCrows avatar
    Reg.datum
    mar 2013
    Ort
    Uppland
    Inlägg
    720
    Jag kommer nog gå på stora mässan nästa år. Detta mest för att ifall jag och tjejen fastnar för det här med mc ordentligt så kommer vi nog att byta hoj inom nått år till.

    /Freddo

  2. #12
    Medlem engström67s avatar
    Reg.datum
    jan 2010
    Ort
    borlänge
    Inlägg
    3 062
    140 kr, för nöjet att spana in lite nya hojar och träffa massa likasinnade är ju alltid kul.Är väl inget bättre att betala 150kr för att trängas med massa fyllon på nått dansställen.Kul att någon ordnar nått,tyvärr jobbar jag hela helgen annars hade jag lätt åkt dit.Men sedan finns det ju många handlare som ordnar nå jippon på våren och skyndar man sig dit så kanske man hinner få gratis korv..
    Senast redigerat av engström67 den 2014-03-26 klockan 07:35.

  3. #13
    Medlem TheCrows avatar
    Reg.datum
    mar 2013
    Ort
    Uppland
    Inlägg
    720
    Träffa likasinnade kan man ju göra gratis... Liksom fyllon iofs... och nya hojar visas gratis hos handlaren. Så jag har fått svårare och svårare att motivera det här med mässor.

    Enda undantaget som jag känner till numera är fotomässan. Dels har de ofta en stor och i många delar bra utställning(bilder). Dels så är det en massa prylar som inte finns hos handlarna då de har begränsat utbud hemma.

    /F

  4. #14
    Medlem engström67s avatar
    Reg.datum
    jan 2010
    Ort
    borlänge
    Inlägg
    3 062
    Citat Ursprungligen postat av TheCrow Visa inlägg
    Träffa likasinnade kan man ju göra gratis... Liksom fyllon iofs... och nya hojar visas gratis hos handlaren. Så jag har fått svårare och svårare att motivera det här med mässor.

    Enda undantaget som jag känner till numera är fotomässan. Dels har de ofta en stor och i många delar bra utställning(bilder). Dels så är det en massa prylar som inte finns hos handlarna då de har begränsat utbud hemma.

    /F
    Jo det är ju klart att har man en handlare i närheten som har dom flesta märken hemma så kan man ju gå dit.Men som sagt alla har ju olika intressen.140kr kan jag lätt kasta bort 1 gång per år det bekommer mig ej.

Liknande ämnen

  1. Semester!!!!
    Av Mc-Matte i forum Touring
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2014-05-31, 09:07
  2. Semester.
    Av Gibson i forum Återfallsknutten - Arkiv
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2011-07-08, 20:24
  3. Semester?
    Av Mc-Bosse i forum Off topic
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2010-08-13, 19:59
  4. Nu är det semester.
    Av Gibson i forum Återfallsknutten - Arkiv
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-07-06, 15:29

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •