Resultat 1 till 5 av 5

Ämne: vinterprojekt

  1. #1
    Medlem turbos avatar
    Reg.datum
    mar 2007
    Ort
    södern
    Inlägg
    773

    vinterprojekt

    har ni några vinterprojekt?

    själv är det tomt på idébanken och jag behöver lite inspiration.. är mellan två hojar så man kanske skulle köpa nytt i vinter när det är billigt. eller skaffa ett akvarium kanske, med några söta silverhajar i 8)



    hur får ni vintrarna att gå?

  2. #2
    Moderator Gibsons avatar
    Reg.datum
    maj 2007
    Ort
    Tyllinge (Västervik)
    Inlägg
    3 424

    SV: vinterprojekt

    Jag brukar ha massor att göra men jag läser gärna en bok och spelar på min gitarr.
    Förr så brukade jag sitta och binda flugor till mitt flugfiske men det är länge sedan.
    Min hojblogg
    Min vardagsblogg
    Det krävs talang för att spela hård rock och blues medan det räcker med en taskig barndom för att spela hiphop.

  3. #3

    SV: vinterprojekt

    Jag spelar också gitarr, eller försöker lära mig iaf!

    Sen har jag en lite idé om att bygga ett arkadspel al la 80-talet



    Det på bilden är faktiskt helt hemmbyggt! Själva "motorn" är en gammal dator sen kör man spelen via olika emulatorer. Knappar och sånt finns att köpa på internet.. Killen som byggt det här har sin hemsida på
    http://www.tonjac.org/MAME/
    Hojen.nu - För oss som gillar motorcyklar!

  4. #4
    Bloggare Ninas avatar
    Reg.datum
    maj 2007
    Ort
    Sthlm
    Inlägg
    6 430

    SV: vinterprojekt

    Jo, jag har att göra jag! Först hissa upp och spänna fast Hondan och sen byta olja, filter, däck etc på den och sätta på gummibälgar, oljetempgivare och annat gott på BMW:n.

  5. #5
    Moderator Gibsons avatar
    Reg.datum
    maj 2007
    Ort
    Tyllinge (Västervik)
    Inlägg
    3 424

    SV: vinterprojekt

    Citat Ursprungligen postat av Gibson
    Jag brukar ha massor att göra men jag läser gärna en bok och spelar på min gitarr.
    Förr så brukade jag sitta och binda flugor till mitt flugfiske men det är länge sedan.
    Jag måste göra en rättelse på det här,jag ska nog säga att jag försöker spela gitarr jag håller på att lära mig jag med, det är en gammal dröm som jag försöker ta tag i.
    Min hojblogg
    Min vardagsblogg
    Det krävs talang för att spela hård rock och blues medan det räcker med en taskig barndom för att spela hiphop.

Liknande ämnen

  1. Vinterprojekt VN900 Custom
    Av PatrikAdolfsson i forum Custom
    Svar: 53
    Senaste inlägg: 2010-01-20, 22:09

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •