Resultat 1 till 3 av 3

Ämne: Bra med avstängning !

  1. #1
    Medlem pentti01s avatar
    Reg.datum
    jun 2011
    Ort
    Storvik
    Inlägg
    1 232

    Bra med avstängning !

    Tackar admin. för avstängning av den medlem som skickade otrevliga mail till mig.
    (kanske även andra som blivit drabbade) Det visar på att ni inte tolererar olämpligt uppförande på detta forum.

    Vederbörande hade tagit illa vid sig i en debatt som inte alls var illa ment ,eller riktat mot honom direkt.

    Jag har själv drabbats/ tagit illa vid mig men lärt mig hur man ska läsa div. inlägg ;
    dvs med glimten i ögat

    Jag hoppas att vi på detta forum slipper fler otrevligheter och kan uppföra oss som vuxna
    människor.

  2. #2
    Medlem
    Reg.datum
    jan 2011
    Ort
    Skåne
    Inlägg
    403
    Håller med.Visst ger man lite pikar och skojar och hamnar utanför den verkliga diskussionen ibland,men det är ju oftast med glimten i ögat.Man får däremot tåla att själv bli lite pikad ibland om man sticker ut hakan.Att däremot använda sådant språk som denna medlem använde (Och även skickade i Pm) är att gå för långt.Detta visar (Tycker jag) på en stor brist på mognad,och detta hör ej hemma på detta forum.

  3. #3
    Medlem
    Reg.datum
    sep 2009
    Ort
    Borgvik, Värmland
    Inlägg
    4 510
    Citat Ursprungligen postat av Bighoj Visa inlägg
    Håller med.Visst ger man lite pikar och skojar och hamnar utanför den verkliga diskussionen ibland,men det är ju oftast med glimten i ögat.Man får däremot tåla att själv bli lite pikad ibland om man sticker ut hakan.Att däremot använda sådant språk som denna medlem använde (Och även skickade i Pm) är att gå för långt.Detta visar (Tycker jag) på en stor brist på mognad,och detta hör ej hemma på detta forum.

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •