Sidan 6 av 8 FörstaFörsta ... 45678 SistaSista
Resultat 51 till 60 av 79

Ämne: Yamaha MT09.

  1. #51
    Citat Ursprungligen postat av engström67 Visa inlägg
    Bla,bla,bla nä ok vet nada.Det där var rörigt,måste ha stavat fel,eller har du läst baklängesVa är knepigt?om jag säger att en fulländad sporttouring far och rister lite runt 250 pga det blåser som fan.Vad ska då inte en liten,lätt naken hoj göra.vet jag inte vad jag skriver då??vad är problemet...
    Det är det enda du kan göra, tro saker samt skriva fjanterier som blåbär, bla, bla, bla när du inte kan argumentera för din sak. Bara att söka i din postningshistorik så ser man detta, ett tydligt tecken på att man är en skitsnackare.

    Du har ju inte ens kört hojen eller andra nakenhojar i dessa hastigheter, det är ju tydligt eftersom du skriver om dina hojar att "det rister och far där med över 200 så varför skulle inte en liten nakenhoj göra det."

    Prova hojarna innan du snackar.

    Du tror mycket men vet lite. Har inte tid med sådant så du får gärna fortsätta diskutera med dig själv om du vill fortsätta diskussionen för jag är klar med dig.

    Citat Ursprungligen postat av engström67 Visa inlägg
    jag har inga bevis på att det ska vara så.Går bara på vad man hört.
    Herregud, detta är ju komik på högsta nivå.

  2. #52
    Medlem TheCrows avatar
    Reg.datum
    mar 2013
    Ort
    Uppland
    Inlägg
    720
    Googla fram underlagen för dina påstående då, det är ju enkelt...

  3. #53
    Medlem TMax500s avatar
    Reg.datum
    feb 2010
    Ort
    Göteborg (Västra Frölunda)
    Inlägg
    522
    Värst vad det tjafsas. Ut och spring ett varv i skogen, bli av med irritationen, och kom hem igen pigga och glada!

    //*Farsan*

  4. #54
    Medlem engström67s avatar
    Reg.datum
    jan 2010
    Ort
    borlänge
    Inlägg
    3 062
    Citat Ursprungligen postat av Gaijin Visa inlägg
    Det är det enda du kan göra, tro saker samt skriva fjanterier som blåbär, bla, bla, bla när du inte kan argumentera för din sak. Bara att söka i din postningshistorik så ser man detta, ett tydligt tecken på att man är en skitsnackare.

    Du har ju inte ens kört hojen eller andra nakenhojar i dessa hastigheter, det är ju tydligt eftersom du skriver om dina hojar att "det rister och far där med över 200 så varför skulle inte en liten nakenhoj göra det."

    Prova hojarna innan du snackar.

    Du tror mycket men vet lite. Har inte tid med sådant så du får gärna fortsätta diskutera med dig själv om du vill fortsätta diskussionen för jag är klar med dig.



    Herregud, detta är ju komik på högsta nivå.
    Skitsnackare ja,ja är väl så då.

  5. #55
    Medlem Hamres avatar
    Reg.datum
    sep 2007
    Ort
    Lysekiiil
    Inlägg
    435
    Citat Ursprungligen postat av Gaijin Visa inlägg
    Det är det enda du kan göra, tro saker samt skriva fjanterier som blåbär, bla, bla, bla när du inte kan argumentera för din sak. Bara att söka i din postningshistorik så ser man detta, ett tydligt tecken på att man är en skitsnackare.

    Du har ju inte ens kört hojen eller andra nakenhojar i dessa hastigheter, det är ju tydligt eftersom du skriver om dina hojar att "det rister och far där med över 200 så varför skulle inte en liten nakenhoj göra det."

    Prova hojarna innan du snackar.

    Du tror mycket men vet lite. Har inte tid med sådant så du får gärna fortsätta diskutera med dig själv om du vill fortsätta diskussionen för jag är klar med dig.
    Engström är en stor Besserwisser, störst bäst och vackrast! Maken till envis och intollerant människa får du leta efter! Har alltid rätt även då han har fel!
    Put something nice between your legs, Street Triple.
    Jag Vägrar Kategoriskt Customhoj!

  6. #56
    Medlem engström67s avatar
    Reg.datum
    jan 2010
    Ort
    borlänge
    Inlägg
    3 062
    Citat Ursprungligen postat av Hamre Visa inlägg
    Engström är en stor Besserwisser, störst bäst och vackrast! Maken till envis och intollerant människa får du leta efter! Har alltid rätt även då han har fel!
    Är varken störst eller vackrast,men envis som fan det är jag.................................

  7. #57
    Medlem
    Reg.datum
    aug 2013
    Ort
    Jönköping
    Inlägg
    544

    en av få vettiga recensioner jag kunde hitta...



    @ 16:30 // asgarv


    Sluta tjafsa nu, fokus på hojar inte era brottande egon.
    Senast redigerat av Kakel_anders den 2014-03-01 klockan 22:56.
    -------------------------------------------------------

    "If at first you don't succeed, skydiving is not for you." - Arthur McAuliff

    Facebook ---> https://www.facebook.com/anders.holtbusk

  8. #58
    Medlem
    Reg.datum
    aug 2013
    Ort
    Jönköping
    Inlägg
    544
    Nu blev jag ruggigt sugen alltså xD
    -------------------------------------------------------

    "If at first you don't succeed, skydiving is not for you." - Arthur McAuliff

    Facebook ---> https://www.facebook.com/anders.holtbusk

  9. #59
    Medlem TheCrows avatar
    Reg.datum
    mar 2013
    Ort
    Uppland
    Inlägg
    720
    Jag är mer sugen på en Z800, men jag är lite för feg för att ta lån för nått dylikt. Men den verkar vara en kul pendlarhoj. Fast det är inte säkert att jag kan åka hoj till jobbet av andra skäl så det är en dum idé iaf.

    /Freddo

  10. #60
    Citat Ursprungligen postat av Hamre Visa inlägg
    Engström är en stor Besserwisser, störst bäst och vackrast! Maken till envis och intollerant människa får du leta efter! Har alltid rätt även då han har fel!
    Därför som jag har satt honom på ignorlistan. Skönt att slippa hans inlägg.

Liknande ämnen

  1. orginal avgassystem MT09
    Av fredsknekt i forum Köp & Sälj
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2019-05-03, 07:17
  2. handskydd till MT09
    Av fredsknekt i forum Street
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2019-04-25, 10:37

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •