Sidan 7 av 7 FörstaFörsta ... 567
Resultat 61 till 67 av 67

Ämne: provkörningar

  1. #61
    Medlem
    Reg.datum
    sep 2009
    Ort
    Borgvik, Värmland
    Inlägg
    4 510
    Sluttjafsat, tycker jag. Det finns några talesätt bland hästfolk, som säger så här.

    En bra häst har ingen färg.
    Är ägaren nöjd, så är hans häst bäst.

    Sedan är det ju så här, att många mcägare inte har någon egen åsikt utan tycker något bara för att inte falla ur de ramar " kompiskretsen " har.

  2. #62
    Hondamannen
    Gäst
    Läste du inte länken som jag bifogade i ett tidigare inlägg? Det talar sitt tydliga språk att honda säljer mest.

    Citat Ursprungligen postat av RobbeS Visa inlägg
    Vi gör så här, alla kommer överens om att Yamaha är bäst så slipper vi kivas mer

  3. #63
    Bloggare Ninas avatar
    Reg.datum
    maj 2007
    Ort
    Sthlm
    Inlägg
    6 430
    Citat Ursprungligen postat av Mats Liifv Visa inlägg
    Här kan den intresserade läsa mer!
    Fast det är samma länk som länkats in i tråden tidigare (även jag länkade den nyss). Det står inte vilka som kommer finnas där.

  4. #64
    Hondamannen
    Gäst
    http://advrider.com/forums/showthread.php?t=955618 I den här tråden finns det statistik som visar att bmw den mest problem tyngda märket.

  5. #65
    Bloggare Ninas avatar
    Reg.datum
    maj 2007
    Ort
    Sthlm
    Inlägg
    6 430
    Citat Ursprungligen postat av Hondamannen Visa inlägg
    http://advrider.com/forums/showthread.php?t=955618 I den här tråden finns det statistik som visar att bmw den mest problem tyngda märket.
    …och bland de dyraste att serva. Min lilla skrutt (F650 GS) skulle kosta närmre 5000 kr vid 1000-milaservicen. Då tog Triumph Center bara 1800 kr för samma jobb (oljebyte, filter, ventilinställning med mera) på min Scrambler vid 1000 mil.

  6. #66
    Hondamannen
    Gäst
    konstigt nog står inte suzuki med på listan.

  7. #67
    Det har ingen betydelse vad det står på tanken bara jag hittar en som jag trivs med.
    Jan-Olov

Liknande ämnen

  1. Risker vid provkörningar
    Av pewa i forum Nyheter
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2015-07-19, 22:59

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •