Sidan 3 av 4 FörstaFörsta 1234 SistaSista
Resultat 21 till 30 av 40

Ämne: Suzuki V-strom

  1. #21
    Citat Ursprungligen postat av engström67 Visa inlägg
    Har du inte en Varadero? den är ju både tyngre och törstigare. Suzuki själva påstår ju att den ska ta runt 0.45.Det gör ju min mä.
    Vist, men jag har anpassat Varaderon till mig och ser inte att jag kan ta mig råd att byta. Om jag byter så inte blir det en så stor hoj igen. Jag åker oftast ensam och inte särskilt lång så någon stor hoj har jag ärligt talat inte behov av inte heller en hoj att skryta med.
    Jan-Olov

  2. #22
    Medlem engström67s avatar
    Reg.datum
    jan 2010
    Ort
    borlänge
    Inlägg
    3 062
    Citat Ursprungligen postat av Jan-Olov Visa inlägg
    Vist, men jag har anpassat Varaderon till mig och ser inte att jag kan ta mig råd att byta. Om jag byter så inte blir det en så stor hoj igen. Jag åker oftast ensam och inte särskilt lång så någon stor hoj har jag ärligt talat inte behov av inte heller en hoj att skryta med.
    Åker själv oftast ensam,men har alltid gillat stora motorer oavsett om det är en hoj eller fartygsmotor.Sen är det ju skönt om det händer nått vid omkörningar utan att skryta

  3. #23
    Medlem
    Reg.datum
    sep 2013
    Ort
    Östergötland
    Inlägg
    89
    Ingen säljer Suzuki i Östergötland
    Vill gärna titta närmare på V-Strommen, får bli Carlbarks i Kumla
    om och när de får hem någon demohoj.

  4. #24
    Medlem
    Reg.datum
    mar 2013
    Ort
    Göteborg
    Inlägg
    154
    Jag vill också pröva V Stromen. Även en Tiger 800 XC. Tur att alla märken finns i Göteborg

  5. #25
    Jag besökte mässan i Helsingfors i fredags och.....jisses så konstig den såg ut i den där beige/ljusbrun/vadenuva kulör.

    Inte första gången dom släpar hem till svenska mässan "konstiga" kulörer. Tänker då förra året på CB1100 i vitt som såg epig ut, men i rött......mumma

    Nu fanns i Finland V-stromen i både rött och vitt. Måste säga att det där såg ut och kändes riktigt bra. Blir förvånad om den inte kommer att säljas bra.


  6. #26
    Medlem rävens avatar
    Reg.datum
    okt 2007
    Ort
    Linneryd
    Inlägg
    3 259
    Citat Ursprungligen postat av V Saarela Visa inlägg
    Jag besökte mässan i Helsingfors i fredags och.....jisses så konstig den såg ut i den där beige/ljusbrun/vadenuva kulör.

    Inte första gången dom släpar hem till svenska mässan "konstiga" kulörer. Tänker då förra året på CB1100 i vitt som såg epig ut, men i rött......mumma

    Nu fanns i Finland V-stromen i både rött och vitt. Måste säga att det där såg ut och kändes riktigt bra. Blir förvånad om den inte kommer att säljas bra.

    Ganska lång framskärm, BRA
    Jan

  7. #27
    Medlem
    Reg.datum
    okt 2012
    Ort
    Sthlm
    Inlägg
    89
    Citat Ursprungligen postat av räven Visa inlägg
    Ganska lång framskärm, BRA
    Håller med där, tycker väldigt många cyklar idag har löjligt korta framskärmar. Inte så svårt att åtgärda kanske, men ändå.
    Min Tiger skickade all skit från framhjulet rätt upp över kylaren. Gillade jag inte alls, så jag satte på en gummibit som förlängning.

  8. #28
    Medlem engström67s avatar
    Reg.datum
    jan 2010
    Ort
    borlänge
    Inlägg
    3 062
    Kul att Suzuki kommer med nått nytt.Lång skärm är bra,men det sitter ju en skärmförlängare på,har en lika på min,finns ju färdiga modellanpassade till dom flesta hojar.Men tydligen standard på v-stromen.Men annars..inte min smak. Saker jag tycker är fel..Framlyset,ljuddämparen för lågt placerad,inga ekerhjul,för öppet framför motorn.Är väl därför dom satt på skärmförlängare så inte avgas och motor ska bli skitigt runt hörnet..Men som JAG är så hade den gärna fått haft 40-50 hk mer.
    Senast redigerat av engström67 den 2014-02-05 klockan 12:07.

  9. #29
    Medlem rolfmms avatar
    Reg.datum
    okt 2012
    Ort
    Dalsland
    Inlägg
    304
    Jo, den borde nog ha et skydd för motorn (ala min gamle Transalp). Jag gillar låga ljuddämpare, den stjäl inte plats för sidoväskor. Ekerhjul borde den ha.....
    * Min tidvis dåliga svenska beror på att jag egentligen är norsk.....

  10. #30
    Medlem rävens avatar
    Reg.datum
    okt 2007
    Ort
    Linneryd
    Inlägg
    3 259

    Talking

    Tror ni brudarna på bilden höjer statusen på hojen ?
    Jan

Liknande ämnen

  1. Svar: 31
    Senaste inlägg: 2014-05-13, 12:53
  2. v-strom 1000
    Av jocke.a i forum Offroad
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2012-08-22, 18:15
  3. DL 650 V-Strom 2012
    Av Håkan46 i forum Offroad
    Svar: 38
    Senaste inlägg: 2012-06-30, 00:25
  4. Växelindikator på ex. v-strom
    Av namn i forum Utrustning & Tillbehör
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2012-03-12, 16:52
  5. Pris nya V-strom?
    Av lasrberglund i forum Touring
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2012-01-30, 21:06

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •