Sidan 6 av 7 FörstaFörsta ... 4567 SistaSista
Resultat 51 till 60 av 66

Ämne: genomsnitt

  1. #51
    Citat Ursprungligen postat av engström67 Visa inlägg
    Jodå,150-160 gick väl det ofta på autobahn.Sträckan Helsingborg.Jönköping satt väl farthållaren oftast runt 150.Som sagt en korv i Fagerhult och Donken i Mariestad 10min sedan ett par tankstopp.Vi åkte från ett litet Hotell vid 9tiden 5 mil söder om Hamburg och vi skildes åt i Helsingborg och hemma 22,40Hade jag haft min Gtr 1400-10 så hade det gått lite fortare.Blåser så hemskt på min nuvarande när man ligger på.Kompisarna åker Fjr och man vill ju hålla deras takt
    Det du skriver låter inte särskilt omdömesgillt.
    Jan-Olov

  2. #52
    Medlem Hamres avatar
    Reg.datum
    sep 2007
    Ort
    Lysekiiil
    Inlägg
    435
    Citat Ursprungligen postat av Jan-Olov Visa inlägg
    Det du skriver låter inte särskilt omdömesgillt.
    Ja speciellt för nån som påstår sej försörja sej som lastbilsförare! Hjärndött skulle jag säga!
    Put something nice between your legs, Street Triple.
    Jag Vägrar Kategoriskt Customhoj!

  3. #53
    Medlem
    Reg.datum
    mar 2012
    Ort
    Västerås
    Inlägg
    5
    Citat Ursprungligen postat av engström67 Visa inlägg
    Stämmer nog bra det.Körde Hamburg-Borlänge och det tog ca 12 timmar.Låg på rätt hårt på Autobahn och sedan färja Putt-Röd Helsingör-Helsingborg.Snabbmat i Fagerhult och 10-40 över hem,Ca 118 mil.Känndes bra och kändes som jag skulle kunnat åka mer
    Citat Ursprungligen postat av Hamre Visa inlägg
    Ja speciellt för nån som påstår sej försörja sej som lastbilsförare! Hjärndött skulle jag säga!
    Ja så gnälls de på dom som åker sporthoj

  4. #54
    Medlem engström67s avatar
    Reg.datum
    jan 2010
    Ort
    borlänge
    Inlägg
    3 062
    Citat Ursprungligen postat av Leffemerlo Visa inlägg
    Ja så gnälls de på dom som åker sporthoj
    Men vaf.. är ju fri fart på Autobahn på många ställen ju.Och motorvägen i sverige har ju 120 och 80% av trafiken åker ju fortare,även jag.Och sporthoj har jag ingen,då hade det nog gott fortare.Gnälls på dom ja..dom som buskör som idioter och far fram i slalom och på bakhjulet.Det är störande.

  5. #55
    Medlem engström67s avatar
    Reg.datum
    jan 2010
    Ort
    borlänge
    Inlägg
    3 062
    Citat Ursprungligen postat av Jan-Olov Visa inlägg
    Det du skriver låter inte särskilt omdömesgillt.
    Inga problem om man andvänder hjärnan och ögonen.

  6. #56
    Medlem engström67s avatar
    Reg.datum
    jan 2010
    Ort
    borlänge
    Inlägg
    3 062
    Citat Ursprungligen postat av Hamre Visa inlägg
    Ja speciellt för nån som påstår sej försörja sej som lastbilsförare! Hjärndött skulle jag säga!
    Påstår aldrig något.Säger som det är.Hjärndött? ja om man inte har kontroll så och tänker.
    Senast redigerat av engström67 den 2014-02-02 klockan 21:15.

  7. #57
    Hondamannen
    Gäst
    Varför er ni så snabba på att döma andra människor? Är ni fel fria?

  8. #58
    Medlem engström67s avatar
    Reg.datum
    jan 2010
    Ort
    borlänge
    Inlägg
    3 062
    Men jag vill gärna tillägga att hemlängtan var stor och husrummet i Helsingborg uteblev så lite vrånghet fanns mä.Kan även säga att jag buskör ej och är väldigt noga i bebyggelse och på 30,50,70 vägar.

  9. #59
    Medlem TMax500s avatar
    Reg.datum
    feb 2010
    Ort
    Göteborg (Västra Frölunda)
    Inlägg
    522
    Nu hamnar vi lite Off Topic här, men jag instämmer med Hondamannen. Lätt att döma andra. För visst har vi alla kört för fort ibland? Åtminstone har jag det. *)

    *) Kostade ett fyrsiffrigt belopp samt två månadskort hos kollektivtrafiken.

  10. #60
    Det kanske är lite omdömeslöst att riskera körkortet om levebrödet är yrkeschaufför?

    Farsan tyckte att hans söner skulle löra sig köra bil. Redan vid elva års ålder börjades det med lite träning och som 16-åring fick man ju bl a köra Haparanda till Oulu i Finland tor med farsan bredvid och morsan i baksätet.

    Farsan försörjde ju sig annars som busschaufför, så......man har ju nu i vuxen ålder funderat på om han var riktigt i skick där uppe?

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •