Sidan 8 av 9 FörstaFörsta ... 6789 SistaSista
Resultat 71 till 80 av 81

Ämne: victory

  1. #71
    Medlem
    Reg.datum
    okt 2012
    Ort
    Emmaboda
    Inlägg
    17
    Citat Ursprungligen postat av Foosi Visa inlägg
    när jag köpt en ny hoj brukar jag dra förbi ett sånt jättefönster och kolla in hur jag och hojen ser ut ihop ...

    liiiite fåfäng.. kanske.. men avtagande med åldern
    Kollar man inte bakåt när man kliver av bågen/ur bilen har man köpt fel saker

  2. #72
    Medlem TheCrows avatar
    Reg.datum
    mar 2013
    Ort
    Uppland
    Inlägg
    720
    Citat Ursprungligen postat av Virriga Vera Visa inlägg
    Jag har kört 58 mil med ett stopp för att tanka och kände inget i varken rygg eller bak. Hojen är bekväm och otroligt lättkörd.
    Jag är mer orolig över att jag ska bli stel i benen/knäna. För mig var det lite gokart över det hela i storlek. Men jäkligt trevlig ändå. Det går väl säkert att flytta fotpinnarna och så. En ABS och snålvattnet hade börjat forsa.

    /Freddo

  3. #73
    Citat Ursprungligen postat av TheCrow Visa inlägg
    Jag är mer orolig över att jag ska bli stel i benen/knäna. För mig var det lite gokart över det hela i storlek. Men jäkligt trevlig ändå. Det går väl säkert att flytta fotpinnarna och så. En ABS och snålvattnet hade börjat forsa.

    /Freddo
    ABS är standard på Cross Roads, en av anledningarna att det blev just den jag valde.

  4. #74
    Medlem TheCrows avatar
    Reg.datum
    mar 2013
    Ort
    Uppland
    Inlägg
    720
    Jag tycker dom är för stora. Inte alls vad jag är ute efter. Synd att de inte flyttar över systemet, borde ju inte vara så komplicerat.

    /Freddo

  5. #75
    Den är ju inte liten, men det märks inte när man kör. Det är en otroligt lättkörd cykel. Jag är ganska säker på att det snart blir standard på alla deras modeller.

  6. #76
    Medlem
    Reg.datum
    jul 2014
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    18
    Jag är toksugen på en Victory med! Har kollat in ett par stycken. Problemet är ju priset och att de är Amerikanska. Men boardwalk är jädrans läcker och även de andra modellerna har fantastiska linjer. Dessutom tycks de placera sig bra i alla tester.

  7. #77
    Citat Ursprungligen postat av custom bike custodians Visa inlägg
    Jag är toksugen på en Victory med! Har kollat in ett par stycken. Problemet är ju priset och att de är Amerikanska. Men boardwalk är jädrans läcker och även de andra modellerna har fantastiska linjer. Dessutom tycks de placera sig bra i alla tester.
    Varför är det ett problem med att de är amerikanska?

  8. #78
    Tror det blir min nästa hoj http://victorymotorcycles.se/motorcy...ll/egenskaper/
    Annan ljuddämpare bara så ;-)

  9. #79
    Medlem
    Reg.datum
    jul 2014
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    18
    Citat Ursprungligen postat av Virriga Vera Visa inlägg
    Varför är det ett problem med att de är amerikanska?
    Jag har kört en del Amerikanska bilar och hojar. De är inovativa och sköna, men kvaliten har varit sådär både på bilar (Dodge, Chrysler) och HD, fast de nyare TwinCam motorerna tycks ju vara bra på HD.

    Dessutom har jag varit o köpt en cross roads i helgen.
    Ångest innan, men bara njutning i efterhand! Jag tror mer på Victory.
    Fast jag är nog lite Japan lover innerst inne.

  10. #80
    Medlem
    Reg.datum
    jul 2014
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    18
    De som sedan tycker att cross roads och cross country etc är bussar (för stora) kan ju med fördel kolla in Judge och Hammer tex. Provkörde och de är riktigt skoj hojar. Men är man sporthojs frälst ska man kanske inte kika åt Victory hållet.

    Peace out..... :-)

Liknande ämnen

  1. Svar: 13
    Senaste inlägg: 2013-06-17, 21:02
  2. Victory notorcyklar
    Av honda500 i forum Övrigt hojsnack
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2012-02-03, 18:56
  3. Victory
    Av Gawriel i forum Custom
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2010-05-03, 17:09
  4. Victory
    Av Jan-Olov i forum Custom
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2009-07-27, 01:49

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •