Sidan 2 av 3 FörstaFörsta 123 SistaSista
Resultat 11 till 20 av 27

Ämne: Vad tycker du? (Kriminella/MC-gäng)

  1. #11
    Nilsson
    Gäst

    SV: Vad tycker du? (Kriminella/MC-gäng)

    det är ju frågan var drar man gränsen , e man kriminell om man är medlem i ett sånt gäng ? för då e ju frågan . är alla klubbar kriminella då ? finns ju säkert någon som gjort något kriminellt här med . alltså var går gränsen för ett kriminellt gäng?.

  2. #12
    Medlem Wildas avatar
    Reg.datum
    nov 2007
    Ort
    Göteborg
    Inlägg
    77

    SV: Vad tycker du? (Kriminella/MC-gäng)

    Citat Ursprungligen postat av Nilsson
    det är ju frågan var drar man gränsen , e man kriminell om man är medlem i ett sånt gäng ? för då e ju frågan . är alla klubbar kriminella då ? finns ju säkert någon som gjort något kriminellt här med . alltså var går gränsen för ett kriminellt gäng?.
    Precis............det undrar jag oxå!


  3. #13

    SV: Vad tycker du? (Kriminella/MC-gäng)

    Citat Ursprungligen postat av Wilda
    Citat Ursprungligen postat av Kleemann
    Jag har lite dålig erfarenhet av MC-gäng, min förra custom Harley servade jag hos en Mc-firma där jag senare fick veta att HA oxo servade hos]
    Du menar de kriminella då förmodar jag?
    väldigt blond & blåögd ;D
    Ehh, du menar kanske att det finns en falang med snälla gossar i HA, det är möjligt, dem kanske tom sysslar med välgörenhet, vad vet jag?
    Ja det var nog de kriminella som servar där, de som inte är kriminella i HA servar nog hos Hondaåterförsäljare.

    124 cui makes a difference

  4. #14
    Boogieman
    Gäst

    SV: Vad tycker du? (Kriminella/MC-gäng)

    Personligen så tror jag inte man ansöker om medlemsskap i exempelvis, Bandidos om man endast har hojen som sitt enda intresse. Tror mig våga påstå att det handlar om vilsna själar som jagar identitet i mångt o mycket. Men det är ju klart som korvspad att det finns bra människor även i dessa gäng. 8)

  5. #15
    Medlem Wildas avatar
    Reg.datum
    nov 2007
    Ort
    Göteborg
    Inlägg
    77

    SV: Vad tycker du? (Kriminella/MC-gäng)

    Citat Ursprungligen postat av Kleemann
    Citat Ursprungligen postat av Wilda
    Citat Ursprungligen postat av Kleemann
    Jag har lite dålig erfarenhet av MC-gäng, min förra custom Harley servade jag hos en Mc-firma där jag senare fick veta att HA oxo servade hos]
    Du menar de kriminella då förmodar jag?
    väldigt blond & blåögd ;D
    Ehh, du menar kanske att det finns en falang med snälla gossar i HA, det är möjligt, dem kanske tom sysslar med välgörenhet, vad vet jag?
    Ja det var nog de kriminella som servar där, de som inte är kriminella i HA servar nog hos Hondaåterförsäljare.

    Nej, nej, nej det var inte så jag menade.......

    Det var bara ordet mc-gäng jag kommenterade. Förstår din undran över min fråga, var kanske lite snabb i min kommentar. Ber om ursäkt! Att HA förmodligen inte sysslar med välgörenhet fattar även jag trots hårfärg

  6. #16
    Nilsson
    Gäst

    SV: Vad tycker du? (Kriminella/MC-gäng)

    det jag vill få fram är att , jag inte förespråkar någon klubb men det finns bra och dåligt folk över allt , kan ju ta en parallel , jag har en kompis som köpte en plattv på siba , en vecka senare är det inbrott och det ända som stals i lägeheten var tv n , men det löste sig fort med försäkringen hon hämtar en ny på siba , och vad händer veckan efter jo då försöker de ta sig in igen men då hade vi fixat larm , sen får vi reda på att 4-5 som köpt tv där haft inbrott stax efter , är då siba kriminellt ?.

  7. #17

    SV: Vad tycker du? (Kriminella/MC-gäng)

    Citat Ursprungligen postat av Boogieman
    Personligen så tror jag inte man ansöker om medlemsskap i exempelvis, Bandidos om man endast har hojen som sitt enda intresse. Tror mig våga påstå att det handlar om vilsna själar som jagar identitet i mångt o mycket. Men det är ju klart som korvspad att det finns bra människor även i dessa gäng. 8)
    Jo, inträdesproven i dessa Mc gäng bevisar ju detta, man borde kanske skicka in en ansökan, vet ni var man kan få tag på ett formulär?
    124 cui makes a difference

  8. #18
    Boogieman
    Gäst

    SV: Vad tycker du? (Kriminella/MC-gäng)

    Citat Ursprungligen postat av Kleemann
    Citat Ursprungligen postat av Boogieman
    Personligen så tror jag inte man ansöker om medlemsskap i exempelvis, Bandidos om man endast har hojen som sitt enda intresse. Tror mig våga påstå att det handlar om vilsna själar som jagar identitet i mångt o mycket. Men det är ju klart som korvspad att det finns bra människor även i dessa gäng. 8)
    vet ni var man kan få tag på ett formulär?
    Tror nog du måste visa i praktisk handling att du duger något till 8)

  9. #19

    SV: Vad tycker du? (Kriminella/MC-gäng)

    Citat Ursprungligen postat av Boogieman
    Tror nog du måste visa i praktisk handling att du duger något till 8)
    Men om man nu vill vara bland dem som odlar biodynamiskt eller pyssla med byggande av ekologiska hem i Bandidos eller HA, dvs bland dem som rankas som hyggliga själar i dessa eminenta klubbar, behöver man visa att man kan det innan eller har dem nån kurs för att bli en riktig Bandit/Ängel?

    124 cui makes a difference

  10. #20

    SV: Vad tycker du? (Kriminella/MC-gäng)

    vet ni var man kan få tag på ett formulär?

    [/quote]

    På Kumla, man måste vara intagen för att komma åt dom :
    60-årskrisare, tillbaks till barndomen, körde cross och lekte i sandlådan, nu kör jag BMW GS, Yamaha Virago och Case grävmaskin

Liknande ämnen

  1. CF MOTO V5 - Vad tycker ni?
    Av Mc-Bosse i forum Custom
    Svar: 117
    Senaste inlägg: 2014-06-23, 17:23
  2. Dom här e rätt coola tycker jag :o)
    Av Knarr i forum Övrigt hojsnack
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2014-03-10, 21:51
  3. vad tycker ni om min annons
    Av lone wolf i forum Custom
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2011-02-02, 09:59
  4. Vad tycker ni om nya BMW 1600?
    Av erkagn i forum Touring
    Svar: 15
    Senaste inlägg: 2010-10-08, 21:55
  5. Honda vill veta vad du tycker
    Av pewa i forum Nyhetsarkiv
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-04-30, 09:59

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •