Sidan 4 av 6 FörstaFörsta ... 23456 SistaSista
Resultat 31 till 40 av 58

Ämne: priser

  1. #31
    Hondamannen
    Gäst
    Vilket är det som säljer mest på världsmarknaden? Är det inte honda?

  2. #32
    Medlem rävens avatar
    Reg.datum
    okt 2007
    Ort
    Linneryd
    Inlägg
    3 259
    Citat Ursprungligen postat av Hondamannen Visa inlägg
    Vilket är det som säljer mest på världsmarknaden? Är det inte honda?
    Riktiga Mc säljer nog Honda minst i Sverige. Honda har inte kunnat skilja på Mc å bil. Vi som gillar köra Mc vill inte mala på E4 mellan A-B. Vi vill få en känsla å körglädje förmedlad på alternativvägar. Världsmästare på körglädje är nog KTM. Sämst är nog större Hondor
    Jan

  3. #33
    Hondamannen
    Gäst
    Du svarade inte riktigt på min fråga. Är det inte så att det är ofta som säljer mest på världsmarknaden?


    QUOTE=räven;88263]Riktiga Mc säljer nog Honda minst i Sverige. Honda har inte kunnat skilja på Mc å bil. Vi som gillar köra Mc vill inte mala på E4 mellan A-B. Vi vill få en känsla å körglädje förmedlad på alternativvägar. Världsmästare på körglädje är nog KTM. Sämst är nog större Hondor[/QUOTE]

  4. #34
    Medlem rävens avatar
    Reg.datum
    okt 2007
    Ort
    Linneryd
    Inlägg
    3 259
    Citat Ursprungligen postat av Hondamannen Visa inlägg
    Du svarade inte riktigt på min fråga. Är det inte så att det är ofta som säljer mest på världsmarknaden?


    QUOTE=räven;88263]Riktiga Mc säljer nog Honda minst i Sverige. Honda har inte kunnat skilja på Mc å bil. Vi som gillar köra Mc vill inte mala på E4 mellan A-B. Vi vill få en känsla å körglädje förmedlad på alternativvägar. Världsmästare på körglädje är nog KTM. Sämst är nog större Hondor
    [/QUOTE]

    Personligen skiter jag i moppar på världsmarknaden. Jag vill ha en trevlig hoj med mycket körkänsla som inte ruinerar mig när jag ska byta bort den.
    Jan

  5. #35
    Hondamannen
    Gäst
    Jag förstår att du inte vill svara på den frågan eftersom du vet att det är Honda :-)

  6. #36
    Medlem rävens avatar
    Reg.datum
    okt 2007
    Ort
    Linneryd
    Inlägg
    3 259

    Talking

    Citat Ursprungligen postat av Hondamannen Visa inlägg
    Jag förstår att du inte vill svara på den frågan eftersom du vet att det är Honda :-)
    Läs vad jag skriver. Sin sang song säljer också jättebra med moppar som för mig är helt ointresanta.
    Jan

  7. #37
    Hondamannen
    Gäst
    Nu var det en fakta fråga jag ställde och inte om din inställning till motorcyklar

    Men jag kan svara på frågan HONDA

  8. #38
    Medlem rävens avatar
    Reg.datum
    okt 2007
    Ort
    Linneryd
    Inlägg
    3 259

    Talking

    Det va så här förstår ni, 60-70 tal stod utvecklingen på hojar stilla på låg kvalitet. Japanerna anade en marknad, drog i gång med bra motorer men taskigt chassi. Nu står japan stilla å EU utvecklas, tiderna växlar. En begagnad Honda slänger dom nästan med när du köper rakblad. Så är det Hondamannen.
    Jan

  9. #39
    Ankan1
    Gäst
    Citat Ursprungligen postat av räven Visa inlägg
    Riktiga Mc säljer nog Honda minst i Sverige. Honda har inte kunnat skilja på Mc å bil. Vi som gillar köra Mc vill inte mala på E4 mellan A-B. Vi vill få en känsla å körglädje förmedlad på alternativvägar. Världsmästare på körglädje är nog KTM. Sämst är nog större Hondor
    Det hörs att du aldrig har kört en riktig landsvägsracer under många långa mil på t ex motorväg.

  10. #40
    Medlem rävens avatar
    Reg.datum
    okt 2007
    Ort
    Linneryd
    Inlägg
    3 259
    Citat Ursprungligen postat av Ankan1 Visa inlägg
    Det hörs att du aldrig har kört en riktig landsvägsracer under många långa mil på t ex motorväg.
    Gillar inte motorväg numera. I min ungdom körde jag ofta genom Tyskland så fort hojen gick. Numer sätter jag hojen på tåget om jag ska köra krokvägar i alpen. Du har rätt Ankan hastigheten impar inte.
    Jan

Liknande ämnen

  1. Risk 2:an olika priser i landet
    Av Viragomannen i forum MC-kort
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2011-05-08, 18:55
  2. Reservdelar och priser
    Av Freda i forum Custom
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2010-09-27, 19:39

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •