Sidan 3 av 6 FörstaFörsta 12345 ... SistaSista
Resultat 21 till 30 av 58

Ämne: priser

  1. #21
    Vist är den fet men även jäkligt ful, då är den gamla guldvingen mycket snyggare, även om det är en soffa.
    Jan-Olov

  2. #22
    Medlem TMax500s avatar
    Reg.datum
    feb 2010
    Ort
    Göteborg (Västra Frölunda)
    Inlägg
    522
    Citat Ursprungligen postat av Ove Visa inlägg
    Fy attan! Den är nästan lika ful som Victoryscootern Vision...
    En så'n tur att man tycker olika! Jag tycker att det är den fräckaste Guldvingen sedan 1980 (eller vilket som nu var sista året som nakenhoj?). Helt plötslig har "soffgruppen" (f'låt alla GW-ägare...) fått lite attityd och dessutom blivit av med ett antal kilon.

    EDIT: VS har rätt i sitt (senare) inlägg. Detta är en avskalad variant. Den vanliga finns kvar.
    EDIT II: Nej, jag är inte spekulant! Har fullt upp med mina trajjor och min Rat Scooter...
    Senast redigerat av TMax500 den 2014-01-15 klockan 20:01.

  3. #23
    Vingens sista år i USA var väl 2010 och sen flyttades tillverkningen till Japan. Bl a en ny modell skulle byggas, men så hann de inte. Någon vinge kom inte 2011.

    2012 kom en ny modell som egentligen är en facelift.
    Den modellen finns kvar än och bilden som länkas här är bara en avskalad avkomma och kallas för Bagger. Kanske tagits fram för att Harley har sin StreetGlide?

  4. #24
    Medlem
    Reg.datum
    aug 2013
    Ort
    Jönköping
    Inlägg
    544
    Ja den påminner nog mer om Victoryn,även den tycker jag är riktigt hygglig
    (Inte enbart för att jäklas med de som tycker motsattsen hehe)



    Jag tycker nog det är en av de trevligare guldvingarna jag sett, ÄVEN om jag i det fall jag skulle välja en guldvinge skulle välja en standardmodell just för att den ser så jäkla bekväm ut
    -------------------------------------------------------

    "If at first you don't succeed, skydiving is not for you." - Arthur McAuliff

    Facebook ---> https://www.facebook.com/anders.holtbusk

  5. #25
    Hondamannen
    Gäst
    victory cross basic är snygg :-) tycker jag

  6. #26
    Medlem
    Reg.datum
    aug 2009
    Ort
    Sjötorp
    Inlägg
    4 836
    Som han sa, Mark Levengood, Smaken är som baken - en del har jättemycke, andra nästan inget...
    Ove

  7. #27
    Medlem rävens avatar
    Reg.datum
    okt 2007
    Ort
    Linneryd
    Inlägg
    3 259

    Wink

    Man väljer hoj efter vad önskar ha den till. Snart vet man vad man ska ha den till.
    Jan

  8. #28
    Medlem engström67s avatar
    Reg.datum
    jan 2010
    Ort
    borlänge
    Inlägg
    3 062
    Citat Ursprungligen postat av V Saarela Visa inlägg
    Är inte det lite äckligt räven?




    Samtidigt som det är ju ändå dom som stått lite för utvecklingen. Tänker på saker som typ airbag, elektronisk styrdämpare, abs på sporthoj, hiss mm mm(jojo, kan ha fel i nåt fall)

    Dessutom....vet inte hur siffrorna ser ut för 2013, men 2012 sålde ju Honda mest motorcyklar i Sverige. Så, nåt har dom ju ändå gjort rätt?

    Dock, håller med......känns ändå på nåt sätt att det senaste åren har dom tappat vad gäller lite fräckare modeller i det övre segmentet. Inte riktigt räckt till ända fram(tänker då på typ crosstourer, VFR, Guldvingen osv)
    Undra vilka som sålde så mycket Honda då.Vid min handlare som sålde närmare 1000 fordon 2013,där stod Hondorna mest och samla damm,medan dom vräkte ut yamaha och TriumphNä jag tycker dom ska plocka fram nån vettig sporttouring och äventyrsmaskin.
    Senast redigerat av engström67 den 2014-01-15 klockan 23:48.

  9. #29
    Medlem
    Reg.datum
    okt 2012
    Ort
    Sthlm
    Inlägg
    89
    Citat Ursprungligen postat av engström67 Visa inlägg
    Undra vilka som sålde så mycket Honda då.Vid min handlare som sålde närmare 1000 fordon 2013,där stod Hondorna mest och samla damm,medan dom vräkte ut yamaha och TriumphNä jag tycker dom ska plocka fram nån vettig sporttouring och äventyrsmaskin.
    Finns inte Varadero'n kvar?

  10. #30
    Medlem rävens avatar
    Reg.datum
    okt 2007
    Ort
    Linneryd
    Inlägg
    3 259
    Citat Ursprungligen postat av engström67 Visa inlägg
    Undra vilka som sålde så mycket Honda då.Vid min handlare som sålde närmare 1000 fordon 2013,där stod Hondorna mest och samla damm,medan dom vräkte ut yamaha och TriumphNä jag tycker dom ska plocka fram nån vettig sporttouring och äventyrsmaskin.
    Hos dom handlare jag besökte stod Hondor över 700cc med röda lappar å reapriser. Undra vad som hänt med detta märke, som tappat marknadsandelar. Dom Hondor jag provat av äventyrskaraktär har varit riktiga stolpskott. Varaderon är väl det bästa dom har att erbjuda ?
    Jan

Liknande ämnen

  1. Risk 2:an olika priser i landet
    Av Viragomannen i forum MC-kort
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2011-05-08, 18:55
  2. Reservdelar och priser
    Av Freda i forum Custom
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2010-09-27, 19:39

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •