Sidan 2 av 3 FörstaFörsta 123 SistaSista
Resultat 11 till 20 av 29

Ämne: Rasism

  1. #11
    Medlem
    Reg.datum
    aug 2013
    Ort
    Jönköping
    Inlägg
    544
    De menar nog att det blir lite kaka på kaka..

    Det är redan konstaterat att alla har olika åsikter om rasism, invandring, politik och toapapper..
    Låt oss disskutera hojar och allt därikring och enas istället för motsattsen
    -------------------------------------------------------

    "If at first you don't succeed, skydiving is not for you." - Arthur McAuliff

    Facebook ---> https://www.facebook.com/anders.holtbusk

  2. #12
    Medlem rävens avatar
    Reg.datum
    okt 2007
    Ort
    Linneryd
    Inlägg
    3 259

    Thumbs down

    Fel Forum, går nog att hitta forum som om ämnet ?+?+?
    Jan

  3. #13
    Hondamannen
    Gäst
    off topic är väl rätt ställe eller?

  4. #14
    Ankan1
    Gäst
    Ämnet i sig är mer än vardagligt och många tycker det debateras tillräckligt om saken via annan media samt att det redan finns en tråd om ämnet på hojen.se.Därav svaren förmodligen.

  5. #15
    Medlem engström67s avatar
    Reg.datum
    jan 2010
    Ort
    borlänge
    Inlägg
    3 062
    Citat Ursprungligen postat av Ankan1 Visa inlägg
    Ämnet i sig är mer än vardagligt och många tycker det debateras tillräckligt om saken via annan media samt att det redan finns en tråd om ämnet på hojen.se.Därav svaren förmodligen.

  6. #16
    Medlem
    Reg.datum
    okt 2012
    Ort
    Sthlm
    Inlägg
    89
    Citat Ursprungligen postat av Hondamannen Visa inlägg
    konstigt nog var det ingen som tyckte att den tråden skulle tas bort



    Citat Ursprungligen postat av stefan. Visa inlägg
    Räckte det inte med en tråd om detta?
    Frågan kvarstår; Räckte det inte med den? Varför skapa en ny, om samma sak, och som dessutom är vääldigt OT!?

  7. #17
    Hondamannen
    Gäst
    Moderatorn får ta bort det.

  8. #18
    Moderator Markuss avatar
    Reg.datum
    jun 2012
    Ort
    Skåne, Dalby
    Inlägg
    295
    Citat Ursprungligen postat av Hondamannen Visa inlägg
    Moderatorn får ta bort det.

    asch, varför det? Tråden ligger ju under Off Topic och det kan man säga att den är

    Jag tror bara att folk är här för att prata hoj, alla dom stora svåra frågorna i vår värld får man nog av i vardagen. Även om jag egentligen är den första att hänga på en intressant diskussion känns det helt enkelt bara som att detta är fel forum.

    Tar vi en öl någon gång i framtiden så kan vi definitivt ta upp frågan då
    Don't grow up, it's a trap!

  9. #19
    Hondamannen
    Gäst
    Markus, jag är invandrare och har funderat mycket på detta ämne. Till sist kom jag fram att detta är en biologisk skyddsmekanism som vi människor har och det är just därför rasism finns i hela världen.

    Jag brukar aldrig ta upp såna här ämnen på mcforum men sen någon annan startade en liknande tråd så tyckte jag kan vara bra även få folk att förstå vad grundorsaken till rasism är. När man väl har gjort det får man mer acceptans för varandra.


    Det är ju bra att ha en diskussion om ämnet rasism men man måste också förstå dess grundmekanism.
    Senast redigerat av Hondamannen den 2014-01-11 klockan 18:56.

  10. #20
    Medlem rävens avatar
    Reg.datum
    okt 2007
    Ort
    Linneryd
    Inlägg
    3 259

    Wink

    Citat Ursprungligen postat av Hondamannen Visa inlägg
    Markus, jag är invandrare och har funderat mycket på detta ämne. Till sist kom jag fram att detta är en biologisk skyddsmekanism som vi människor har och det är just därför rasism finns i hela världen.

    Jag brukar aldrig ta upp såna här ämnen på mcforum men sen någon annan startade en liknande tråd så tyckte jag kan vara bra även få folk att förstå vad grundorsaken till rasism är. När man väl har gjort det får man mer acceptans för varandra.


    Det är ju bra att ha en diskussion om ämnet rasism men man måste också dess grundmekanism.
    Ok, är man då rasist om man inte gillar Hondas hojar?
    Jan

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •