Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 12
Resultat 11 till 16 av 16

Ämne: Obehaglig upplevelse

  1. #11
    Medlem Lottajes avatar
    Reg.datum
    okt 2012
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    37
    Extra mycket runt halsen som klämde under kragen? Buffar? Halsdukar? Kan orsaka dina symptom.

  2. #12
    Medlem
    Reg.datum
    sep 2009
    Ort
    Borgvik, Värmland
    Inlägg
    4 510
    Händer väl ibland att jag drabbats av blodsockerfall pga för hårt jobb och för lite tillförd energi.
    Då brukar jag bli jäkligt illamående och kunna känna svimningstendenser, men inte så att jag direkt tuppar av.
    Vet att om man har lågt blodtryck och reser sig snabbt, så kan man svimma.
    Blodbrist är heller inte något som man kan utesluta.
    Som sagt, så kanske en läkarundersökning hitta felet, för en ung frisk människa skall inte bara helt plötsligt svimma. Till skillnad mot oss äldre som kan drabbas av både det ena och det andra.

  3. #13
    Medlem Mymlans avatar
    Reg.datum
    okt 2012
    Ort
    Bor i södra Finland i en liten stad som heter Karis
    Inlägg
    431
    Har alltid haft lite för lågt blodtryck utan att jag lidit av det. Men så är jag 182 cm lång också. Försöker även äta balancerat. Däremot har det varit en stressig höst med en näras bortgång, flytt, en hel del jobb och ett sjukt husdjur. Har inte direkt haft tid med någon fritid. Kanske man borde coola ner lite, även om det är svårt.

  4. #14
    Medlem jrutgerss avatar
    Reg.datum
    sep 2012
    Ort
    West Coast
    Inlägg
    1 379
    Citat Ursprungligen postat av Mymlan Visa inlägg
    Har alltid haft lite för lågt blodtryck utan att jag lidit av det. Men så är jag 182 cm lång också. Försöker även äta balancerat. Däremot har det varit en stressig höst med en näras bortgång, flytt, en hel del jobb och ett sjukt husdjur. Har inte direkt haft tid med någon fritid. Kanske man borde coola ner lite, även om det är svårt.
    Tror du nämner de själv här! Dags å coola ner lite, och ta hand om dig själv!

  5. #15
    Medlem jrutgerss avatar
    Reg.datum
    sep 2012
    Ort
    West Coast
    Inlägg
    1 379
    Men, ta svängen förbi vårdcentralen å kolla blodvärdena. Kostar inget (tror jag) så kan du släppa den biten sen iaf ?

  6. #16
    Medlem Foosis avatar
    Reg.datum
    aug 2012
    Ort
    skogen
    Inlägg
    479
    Citat Ursprungligen postat av Mymlan Visa inlägg
    Har alltid haft lite för lågt blodtryck utan att jag lidit av det. Men så är jag 182 cm lång också. Försöker även äta balancerat. Däremot har det varit en stressig höst med en näras bortgång, flytt, en hel del jobb och ett sjukt husdjur. Har inte direkt haft tid med någon fritid. Kanske man borde coola ner lite, även om det är svårt.
    Mymlan
    men som flera sagt, ta lite prover bara för att om inte annat, få reda på att allt är fysiskt ok.
    ta hand om dig


    akt garage:
    Buell X1 Lightning



    tidigare hojar:

    Kawasaki ZZR 1200
    Yamaha XV1600 Wildstar
    BMW R1150RT
    Aprilia SL1000 Falco
    Intruder 1400 *2
    Kawasaki VN900 Classic
    Honda CB600 Hornet
    Suzuki 380

    SMC medlem
    SCRC Medlem


Liknande ämnen

  1. Upplevelse mc?
    Av TheCrow i forum Övrigt hojsnack
    Svar: 21
    Senaste inlägg: 2015-01-13, 05:18

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •