Sidan 3 av 3 FörstaFörsta 123
Resultat 21 till 26 av 26

Ämne: Motorn rusar? :0

  1. #21
    Medlem TheCrows avatar
    Reg.datum
    mar 2013
    Ort
    Uppland
    Inlägg
    720
    Bogserlina runt fötterna och släppning runt kvarteret i några varv. Cowboysarna visst hur man hanterade sånt där. Skönt att inte motorn tog stryk iaf.

    /Freddo

  2. #22
    Medlem
    Reg.datum
    aug 2009
    Ort
    Sjötorp
    Inlägg
    4 836
    Citat Ursprungligen postat av Mymlan Visa inlägg
    Har fått ett antal grejer förstörda på det här viset, däribland min trampcykel
    Är det möjligen så att du har någon "beundrare" som inte klara att visa sin uppskattning på annat sätt än att sabba? Barnsligt, men det finns både hel- och halvsjuka typer på denna jord..
    Ove

  3. #23
    Medlem Mymlans avatar
    Reg.datum
    okt 2012
    Ort
    Bor i södra Finland i en liten stad som heter Karis
    Inlägg
    431
    Citat Ursprungligen postat av Ove Visa inlägg
    Är det möjligen så att du har någon "beundrare" som inte klara att visa sin uppskattning på annat sätt än att sabba? Barnsligt, men det finns både hel- och halvsjuka typer på denna jord..
    Om det är så som du säger så är det tur att jag snart flyttar. Men jag har svårt att tro att detta är samma person då jag varit på olika ställen varje gång det hänt något. Bland annat var jag i Hangö (finlands sydligaste
    stad) då någon trashade mina cykeldäck med något vasst så att jag fick gå de 10 kilometrarna tillbaka till morsans och farsans sommarställe. Jag råkar nog bara vara otursförföljd.
    Senast redigerat av Mymlan den 2013-10-31 klockan 23:27.

  4. #24
    Medlem Mymlans avatar
    Reg.datum
    okt 2012
    Ort
    Bor i södra Finland i en liten stad som heter Karis
    Inlägg
    431
    Guess who's back!! Jo, Hojen Styrbjörn Plåthelvete Holmström is back! På min födelsedag och allt. Äntligen är det fason på honom igen. Firade med att ta en tur i det kalla vädret. Efter det blev det kaffekalas med storesyster, morsan, farsan, faster och farbror. En prima dag med andra ord, nu ska jag gå ut i garaget. Nu blir det brottom att ta ut det sista av hösten, innan snön kommer. Känner på mig att detta veckoslut mest kommer innehålla en massa hoj
    Senast redigerat av Mymlan den 2013-11-06 klockan 01:01.

  5. #25
    steffe
    Gäst
    Oooooo
    Senast redigerat av steffe den 2013-11-23 klockan 19:13.

  6. #26
    Ankan1
    Gäst
    Citat Ursprungligen postat av Mymlan Visa inlägg
    Guess who's back!! Jo, Hojen Styrbjörn Plåthelvete Holmström is back! På min födelsedag och allt. Äntligen är det fason på honom igen. Firade med att ta en tur i det kalla vädret. Efter det blev det kaffekalas med storesyster, morsan, farsan, faster och farbror. En prima dag med andra ord, nu ska jag gå ut i garaget. Nu blir det brottom att ta ut det sista av hösten, innan snön kommer. Känner på mig att detta veckoslut mest kommer innehålla en massa hoj
    LOL

Liknande ämnen

  1. Motorn tillfälligt död.
    Av nippe i forum Mekhörnan
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2012-06-11, 15:28
  2. Motorn rusar och har dålig tomgång
    Av livewire i forum Mekhörnan
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2012-05-20, 06:09
  3. Motorn går varm (Honda cx500C-81
    Av pm_57 i forum Mekhörnan
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2011-06-02, 13:36
  4. Olja på motorn!!
    Av Ove i forum Mekhörnan
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2009-09-02, 22:27
  5. Missljud i motorn
    Av Daimbag i forum Mekhörnan
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2009-07-27, 16:05

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •