Sidan 2 av 4 FörstaFörsta 1234 SistaSista
Resultat 11 till 20 av 37

Ämne: väl använd

  1. #11
    Medlem DearHunters avatar
    Reg.datum
    aug 2009
    Ort
    Base camp Stockholm 43 m.ö.h.
    Inlägg
    942

    väl använd

    Privatimport från England? Där är ju hojarna betydligt billigare. Därav kanske det låga priset?? 18000 miles blir då ca 3000 mil...på 5 år låter lite.. Kul att spekulera
    Hellre vara ute på hal is och ha ett glatt liv än gå i lera och sörja

  2. #12
    Hondamannen
    Gäst
    I England har min lägre skatt men framför allt beror det på att hojar där går året runt och tar mycket stryk från vägsaltet. Hade den gått där så hade den inte var i det skicket som den är i.

  3. #13
    Medlem jrutgerss avatar
    Reg.datum
    sep 2012
    Ort
    West Coast
    Inlägg
    1 379
    Citat Ursprungligen postat av Hondamannen Visa inlägg
    I England har min lägre skatt men framför allt beror det på att hojar där går året runt och tar mycket stryk från vägsaltet. Hade den gått där så hade den inte var i det skicket som den är i.
    Vill inte vara oförskämd, men England har inget salt på vägarna. Dom har ju inte ens vinterdäck med dubbar!

  4. #14
    Medlem
    Reg.datum
    aug 2013
    Ort
    Jönköping
    Inlägg
    544
    Eller så kollar man på filmen och ser att allt i displayen visar i km + att han skriver 17.000MIL i annonsen
    -------------------------------------------------------

    "If at first you don't succeed, skydiving is not for you." - Arthur McAuliff

    Facebook ---> https://www.facebook.com/anders.holtbusk

  5. #15
    Hondamannen
    Gäst
    Jag är med i ett engelskt forum för min honda cbf 500 och enligt dem så är det vägsaltet som tar kol på deras hojar.

  6. #16
    Medlem jrutgerss avatar
    Reg.datum
    sep 2012
    Ort
    West Coast
    Inlägg
    1 379
    Nämen! Då kanske jag blandar ihop England med London? (hehe, ja det stärkte ju inte er tro på mig)
    London kör inte någon vintersaltning, eller sandning.. Övriga UK, helt uppenbarligen.

    Då vilar jag mitt case

  7. #17
    Hondamannen
    Gäst
    Men jag ska fråga dem för att vara hundra procent säker.

  8. #18
    Medlem Allan Ks avatar
    Reg.datum
    maj 2010
    Ort
    Åland
    Inlägg
    110
    Min kollegas Panna var körd 180 000 km när han bytte bort den, funkar hur bra som helst ännu.

  9. #19
    Medlem jrutgerss avatar
    Reg.datum
    sep 2012
    Ort
    West Coast
    Inlägg
    1 379
    Citat Ursprungligen postat av Hondamannen Visa inlägg
    Men jag ska fråga dem för att vara hundra procent säker.
    Inte för att det är viktigt, men det kan vara intressant att veta om man nu vill importera från UK, så jag har mailat en bekant hos en av mina leverantörer som ligger i London, med frågan om dom använder salt på vägarna eller sand och om det skiljer sig ute på Emerdale kontra tex London eller andra storstäder..

    Låt oss se vad svaret blir.

    (Ibland tror jag Britterna inte riktigt har samma kolla på sitt trafiknät m.m på samma sätt som vi har? Dom vet ju inte ens vilken sida man skall köra på )

  10. #20
    Hondamannen
    Gäst
    lol ja de kör ju å fel sida :-)

    Tyska hojar ska man också akta sig för .....

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •