Sidan 2 av 8 FörstaFörsta 1234 ... SistaSista
Resultat 11 till 20 av 71

Ämne: bmw:s nya hoj (R Nine T)

  1. #11
    Medlem Hamres avatar
    Reg.datum
    sep 2007
    Ort
    Lysekiiil
    Inlägg
    435

    Sv: bmw:s nya hoj

    Ser ut som en hoj ska se ut, skitcool med andra ord!

    Skickat från min Nexus 7 via Tapatalk 2
    Put something nice between your legs, Street Triple.
    Jag Vägrar Kategoriskt Customhoj!

  2. #12
    Ankan1
    Gäst
    Retro stylen är tydligen väldigt inne just nu när flertalet mc tillverkare hoppat på denna våg.
    Senast redigerat av Ankan1 den 2013-10-18 klockan 13:43.

  3. #13
    Medlem rolfmms avatar
    Reg.datum
    okt 2012
    Ort
    Dalsland
    Inlägg
    304
    Riktig snygg hoj
    Kan fås med massa tillbehör så du kan få den 'sgs' precis som du vil ha den. Avgassystem i olika höjder, olika sadlar, kutsar och bakdeler.....
    150 bilder av R nineT. Den va inte dum als......
    * Min tidvis dåliga svenska beror på att jag egentligen är norsk.....

  4. #14
    Medlem
    Reg.datum
    feb 2011
    Ort
    Falkenberg
    Inlägg
    390
    Wannabe Monster!

  5. #15
    Hondamannen
    Gäst
    Om yamaha nu lanserar sin sr 400, tror ni att den kan sopa banan rent med tanke på att den blir nog inte så dyr i inköp?

  6. #16
    Medlem engström67s avatar
    Reg.datum
    jan 2010
    Ort
    borlänge
    Inlägg
    3 062
    Varför andvänder dom gamla motorn tro

  7. #17
    Citat Ursprungligen postat av Hondamannen Visa inlägg
    Om yamaha nu lanserar sin sr 400, tror ni att den kan sopa banan rent med tanke på att den blir nog inte så dyr i inköp?
    Nä, knappast i Sverige i alla fall. För liten motor för den svenska marknaden så den blir nog bara en liten nischmaskin för entusiaster och en begränsad grupp mc åkare som vill ha en maskin för pendling. Jag är dessutom lite tveksam om Yamaha Sverige ens tar in den i landet.

  8. #18
    Citat Ursprungligen postat av engström67 Visa inlägg
    Varför andvänder dom gamla motorn tro
    Hojen är ju en Retromaskin så BMW anser säkert att den gamla motorn passar perfekt.

  9. #19
    Hondamannen
    Gäst
    Varför tror du att de inte tar in den i Sverige? För att det är för liten motor i den?


    Citat Ursprungligen postat av RobbeS Visa inlägg
    Nä, knappast i Sverige i alla fall. För liten motor för den svenska marknaden så den blir nog bara en liten nischmaskin för entusiaster och en begränsad grupp mc åkare som vill ha en maskin för pendling. Jag är dessutom lite tveksam om Yamaha Sverige ens tar in den i landet.

  10. #20
    Citat Ursprungligen postat av Hondamannen Visa inlägg
    Varför tror du att de inte tar in den i Sverige? För att det är för liten motor i den?
    CC storlek på mellan 125 till 500 cc är ju inget stort segment i Sverige direkt. Det finns lite on/offroad maskiner plus cb500 och Ninja 300 samt olika "skoter" modeller. Tror att dom som vill ha en retrohoj också vill ha lite större maskiner. Å andra sidan så har ju Yamaha ingen gatumaskin i den storleksklassen så dom vill kanske komplettera modellprogrammet.

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •