Sidan 3 av 5 FörstaFörsta 12345 SistaSista
Resultat 21 till 30 av 46

Ämne: Saknad hoj.

  1. #21
    Medlem rävens avatar
    Reg.datum
    okt 2007
    Ort
    Linneryd
    Inlägg
    3 259
    Inget är rätt eller fel. Men lärt mig genom åren att jag trivs mest med dom som kör liknande hoj som min. Oftast ser man nog flockar av hojar som är ganska lika varandra.
    Jan

  2. #22
    Ankan1
    Gäst
    Som Lone Wolf åkare har jag även mött de mest egendomliga gängen med en blandning av bla offroad, custom och sporthoj.Då hoppar man ju till lite i sadeln i undran över hur det är att köra i grupp med dessa olika hojar.

  3. #23
    Medlem engström67s avatar
    Reg.datum
    jan 2010
    Ort
    borlänge
    Inlägg
    3 062
    Citat Ursprungligen postat av Ankan1 Visa inlägg
    Som Lone Wolf åkare har jag även mött de mest egendomliga gängen med en blandning av bla offroad, custom och sporthoj.Då hoppar man ju till lite i sadeln i undran över hur det är att köra i grupp med dessa olika hojar.
    Har inget emot customhojar,finns många fina och tycker inte det har med åldern att göra.Men att köra i grupp med dom gillar jag ej pga ofta så kryper dom fram som sniglar,ofta under gällande hastighet och det går ju inte

  4. #24
    Medlem Snickarens avatar
    Reg.datum
    apr 2011
    Ort
    Stockholm Kungsholmen
    Inlägg
    52
    Citat Ursprungligen postat av RobbeS Visa inlägg
    Letar efter en Yamaha 1900 Stratoliner eller en Kawa vn1700 classic touring. Antingen är det gubben i mig som vaknat eller så vill jag bara prova på att äga och köra custom.

    Mycket konstigt får man höra då man lägger ut en annons på blocket. Men jag har märkt en skillnad beroende på vilken del av landet dom som ringer kommer ifrån. En norrlänning frågar ungefär,"är mc:n/bilen/båten kvar och är du beredd att gå ner lite" sen säger han "för dyrt, tack och hej" eller "jag tar den". En sörlänning brukar väldigt ofta påbörja projekt övertalning vilket gör att en norrländsk säljare blir väldigt less och ber han flyga och fara.
    Tycker den här är GRYM, dock "lite" läs MYCKET moddad


  5. #25
    Citat Ursprungligen postat av Snickaren Visa inlägg
    Tycker den här är GRYM, dock "lite" läs MYCKET moddad

    Jepp, den är "schitasnygg" men inte direkt byggd för lite längre svängar, sunt europa t.ex. Vill ha ruta och packväskor så det blir en Stratoliner eller en vn classic tourer. Har också tittat på vn 1700 voyager men då blir det en hel del extra att betala.

  6. #26
    Medlem engström67s avatar
    Reg.datum
    jan 2010
    Ort
    borlänge
    Inlägg
    3 062
    Annars har du ju Triumph Rocket 3 vilket blir mitt val ifall jag ska åka custom.Snygg,bekväm och snabb

  7. #27
    Citat Ursprungligen postat av engström67 Visa inlägg
    Annars har du ju Triumph Rocket 3 vilket blir mitt val ifall jag ska åka custom.Snygg,bekväm och snabb
    En custom ska ha twin inget annat...

  8. #28
    Hondamannen
    Gäst
    Vilka glidare har du provkört och vilka gillar du?

  9. #29
    Medlem Jourtjänsts avatar
    Reg.datum
    jun 2012
    Ort
    Helsingborg
    Inlägg
    542

    Saknad.

    Citat Ursprungligen postat av engström67 Visa inlägg
    Annars har du ju Triumph Rocket 3 vilket blir mitt val ifall jag ska åka custom.Snygg,bekväm och snabb
    Fel motortyp bara...

  10. #30
    Medlem engström67s avatar
    Reg.datum
    jan 2010
    Ort
    borlänge
    Inlägg
    3 062
    Citat Ursprungligen postat av Jourtjänst Visa inlägg
    Fel motortyp bara...
    Nädå..3cylindrar och mycket hästar

Liknande ämnen

  1. Med lite vånda o saknad,,
    Av pentti01 i forum Off topic
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2013-06-17, 16:22
  2. saknad.
    Av Jan-Olov i forum Övrigt hojsnack
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-09-29, 16:40

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •