Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 12
Resultat 11 till 19 av 19

Ämne: Badgers MC?

  1. #11
    Ankan1
    Gäst
    Nä, det är ju positivt att man kan ha samma genuina intresse för dessa mc i form av klubbverksamhet oavsett sysselsättning.

  2. #12
    Medlem
    Reg.datum
    jan 2011
    Ort
    Skåne
    Inlägg
    403
    Citat Ursprungligen postat av Ankan1 Visa inlägg
    Nä, det är ju positivt att man kan ha samma genuina intresse för dessa mc i form av klubbverksamhet oavsett sysselsättning.
    Ja,visst är det,eller hur ? Jag varken jobbar eller håller på med knarkaffärer,men mc kör jag.

  3. #13
    Ankan1
    Gäst
    Citat Ursprungligen postat av Bighoj Visa inlägg
    Ja,visst är det,eller hur ? Jag varken jobbar eller håller på med knarkaffärer,men mc kör jag.
    Din jädra lyxlirare ...

  4. #14
    Medlem
    Reg.datum
    aug 2013
    Ort
    Jönköping
    Inlägg
    544
    Hehe ursäkta min sarkasm.. Håller med föregående talare om det goda i privata initiativ till att restaurera den gamle kåken
    -------------------------------------------------------

    "If at first you don't succeed, skydiving is not for you." - Arthur McAuliff

    Facebook ---> https://www.facebook.com/anders.holtbusk

  5. #15
    Citat Ursprungligen postat av Pesl Visa inlägg
    Hej

    Jo, det stämmer att vi köpt gamla Uråsa station. Anledningen att det blev just den är väl för att vi gillar äldre prylar och att den hade lite charm innanför skalet.
    Sen har vi väl hållt på invändigt i drygt 6 månader, så det är väl nu sista veckan som det hänt lite utvändigt
    Målet utvändigt var väl att få det att se ur lite som det gjorde förr i tiden runt kåken..

    Klubben för övrigt är Sverigemodellen, och vi jobbar om dagarna.. Hårt.. så inga knarkaffärer här, inte
    Passerar er dagligen och har följt stationshusets förfall under många år. Roligt att nu följa dess återuppbyggnad. Många med mig kommer hjälteförklara er för det ni gör med kåken. Den har sålts och köpts många gånger. Jätteroligt att det händer lite nytt ute på landet även om just Uråsa nog är en väldigt levande ort i jämförelse.

    Håll kaffet varmt om man nu får parkeringstillstånd med en gammal japansk veteranmoppe!

  6. #16
    Medlem
    Reg.datum
    sep 2013
    Ort
    Växjö
    Inlägg
    3
    Citat Ursprungligen postat av magnusda Visa inlägg
    Passerar er dagligen och har följt stationshusets förfall under många år. Roligt att nu följa dess återuppbyggnad. Många med mig kommer hjälteförklara er för det ni gör med kåken. Den har sålts och köpts många gånger. Jätteroligt att det händer lite nytt ute på landet även om just Uråsa nog är en väldigt levande ort i jämförelse.

    Håll kaffet varmt om man nu får parkeringstillstånd med en gammal japansk veteranmoppe!
    Absolut Bara att komma in och säga hej Vi kommer nog att köra ett barhäng nån kväll framöver också för folket runt omkring, så att dom kan se vilka vi är

  7. #17
    Medlem rävens avatar
    Reg.datum
    okt 2007
    Ort
    Linneryd
    Inlägg
    3 259

    Talking

    Några av mina favoritvägar är där ute. Stannar kanske å hälsar eftersom jag kallas räven.
    Jan

  8. #18
    Citat Ursprungligen postat av Pesl Visa inlägg
    Absolut Bara att komma in och säga hej Vi kommer nog att köra ett barhäng nån kväll framöver också för folket runt omkring, så att dom kan se vilka vi är
    Kul! Inte så ofta man har gångavstånd till baren numera!

  9. #19
    Medlem
    Reg.datum
    sep 2013
    Ort
    Växjö
    Inlägg
    3
    Citat Ursprungligen postat av magnusda Visa inlägg
    Kul! Inte så ofta man har gångavstånd till baren numera!
    Finns fördelar med landet ibland Vi är nog hyfsat klara med nedervåningen i slutet på Oktober, sen så

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •