Sidan 4 av 19 FörstaFörsta ... 2345614 ... SistaSista
Resultat 31 till 40 av 182

Ämne: Musik.

  1. #31

    SV: Musik.

    Katarina, Clawfinger OCH Britney Spears.. du är inte schizofren?

    Sen ser jag att du gillar Guns n' Roses också, där har vi riktigt bra musik! Oj oj!
    Hojen.nu - För oss som gillar motorcyklar!

  2. #32
    Bloggare Ninas avatar
    Reg.datum
    maj 2007
    Ort
    Sthlm
    Inlägg
    6 430

    SV: Musik.

    Citat Ursprungligen postat av pewa
    Katarina, Clawfinger OCH Britney Spears.. du är inte schizofren?
    *host* Jo hur visste du det? Med tanke på spännvidden där emellan…
    Ha ha, nä jag lyssnar på det mesta faktiskt (utom Imperiet förstås). ;D
    G'n'R var suveräna och synd de splittrades, vet inte hur många gånger jag spelat senaste plattan ”Greatest Hits”, den plattan har de bästa låtarna samlade.

  3. #33
    Moderator Gibsons avatar
    Reg.datum
    maj 2007
    Ort
    Tyllinge (Västervik)
    Inlägg
    3 424

    SV: Musik.

    Citat Ursprungligen postat av Katarina
    Citat Ursprungligen postat av pewa
    Katarina, Clawfinger OCH Britney Spears.. du är inte schizofren?
    *host* Jo hur visste du det? Med tanke på spännvidden där emellan…
    Ha ha, nä jag lyssnar på det mesta faktiskt (utom Imperiet förstås). ;D
    G'n'R var suveräna och synd de splittrades, vet inte hur många gånger jag spelat senaste plattan ”Greatest Hits”, den plattan har de bästa låtarna samlade.
    Den snurrar mycket här hemma med.
    Min hojblogg
    Min vardagsblogg
    Det krävs talang för att spela hård rock och blues medan det räcker med en taskig barndom för att spela hiphop.

  4. #34

    SV: Musik.

    Greatest Hits-skivan har gått några varv här också.. om vi snackar "vanliga" album och inte samlingar så finns det få skivor som spöar Guns n' Roses - Appetite for destruction!
    Hojen.nu - För oss som gillar motorcyklar!

  5. #35
    Moderator Gibsons avatar
    Reg.datum
    maj 2007
    Ort
    Tyllinge (Västervik)
    Inlägg
    3 424

    SV: Musik.

    Citat Ursprungligen postat av pewa
    Greatest Hits-skivan har gått några varv här också.. om vi snackar "vanliga" album och inte samlingar så finns det få skivor som spöar Guns n' Roses - Appetite for destruction!
    Håller med dig, så sålde den ju 13 miljoner ex första året och det var det mesta som ett debutalbum hade såld någonsin. Det kan ju vara slaget nu, jag vet inte.
    Min hojblogg
    Min vardagsblogg
    Det krävs talang för att spela hård rock och blues medan det räcker med en taskig barndom för att spela hiphop.

  6. #36
    Bloggare Ninas avatar
    Reg.datum
    maj 2007
    Ort
    Sthlm
    Inlägg
    6 430

    SV: Musik.

    Det var därför jag gifte mig med gubben för han har den…
    Jo, den är super-duper-bra!

  7. #37
    Moderator Gibsons avatar
    Reg.datum
    maj 2007
    Ort
    Tyllinge (Västervik)
    Inlägg
    3 424

    SV: Musik.

    Guns n roses är det största som har hänt musikvärlden i min smak, dom var ju så jävla mycket rock n roll det kan bli.
    Min hojblogg
    Min vardagsblogg
    Det krävs talang för att spela hård rock och blues medan det räcker med en taskig barndom för att spela hiphop.

  8. #38

    SV: Musik.

    Vi får snart starta en egen Guns n' Roses-tråd, oändligt samtalsämnde.. bara Axl är ju en historia i sig

    På tal om musik så brukar jag lyssna en del på Simon & Garfunkel.. var och såg dom i Globen 2005, dom må va 70 bast men det var helt magiskt bra! Det finns en dvd från den turnen om nån vill höra hur det läst, Simon & Garfunkel - Old Friends
    Hojen.nu - För oss som gillar motorcyklar!

  9. #39
    Bloggare Ninas avatar
    Reg.datum
    maj 2007
    Ort
    Sthlm
    Inlägg
    6 430

    SV: Musik.

    Sattes inte gruppen (G'n'R) ihop igen förra året men med nya medlemmar, bara Axl kvar sen förut? Skulle de inte göra en ny platta? De for runt på turné vet jag, bland annat i Sverige. Ingen som vet och hört om låtarna är bra? Lite nyfiken på soundet faktiskt.

  10. #40
    Moderator Gibsons avatar
    Reg.datum
    maj 2007
    Ort
    Tyllinge (Västervik)
    Inlägg
    3 424

    SV: Musik.

    Citat Ursprungligen postat av Katarina
    Sattes inte gruppen (G'n'R) ihop igen förra året men med nya medlemmar, bara Axl kvar sen förut? Skulle de inte göra en ny platta? De for runt på turné vet jag, bland annat i Sverige. Ingen som vet och hört om låtarna är bra? Lite nyfiken på soundet faktiskt.
    Om han satte ihop nya medlemmar vet jag inte för g'n'r har ju funnits i bakgrunden ända sedan Slash hoppade av -96, men jag vet att det har bytts medlemmar till och från typ hela tiden. Jag har hört sista cd en gång och blev otroligt besviken, ingenting påminnde om gamla g'n'r. Det är ju musikhistoriens dyraste cd någonsin det har tydligen kostat över 100 miljoner att spela i och tagit över 10 år. Visst man hör att det är en väl genomarbetad cd men Axl låter inte som förut, nu låter han bara ansträngd och kastrerad, det är inte alls samma kraft i rösten som förut tycker jag. Jag ska i ärlighetens namn lyssna lite mer innan jag lägger ett slutomdömme men det här är vad jag tyckte efter första lyssningen. :-[
    Min hojblogg
    Min vardagsblogg
    Det krävs talang för att spela hård rock och blues medan det räcker med en taskig barndom för att spela hiphop.

Liknande ämnen

  1. Musik till MC festen
    Av Foosi i forum Off topic
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2014-02-17, 08:24
  2. Riktig "mc-musik"
    Av pewa i forum Nyhetsarkiv
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-01-11, 22:31
  3. Musik
    Av Gibson i forum Återfallsknutten - Arkiv
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-06-23, 14:31
  4. Motorcykel-musik ska rädda liv
    Av pewa i forum Nyhetsarkiv
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-04-12, 20:29

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •