Sidan 3 av 19 FörstaFörsta 1234513 ... SistaSista
Resultat 21 till 30 av 182

Ämne: Musik.

  1. #21
    Medlem
    Reg.datum
    apr 2007
    Ort
    Sthlm
    Inlägg
    362

    SV: Musik.

    Techno är bra ett skruva till ska kolla in webradion iaf!

  2. #22
    Moderator Gibsons avatar
    Reg.datum
    maj 2007
    Ort
    Tyllinge (Västervik)
    Inlägg
    3 424

    SV: Musik.

    OZZY släpper en ny CD idag tror jag och det ska bli intressant att höra den för jag läste att det var den första han har spelat in nykter.
    Min hojblogg
    Min vardagsblogg
    Det krävs talang för att spela hård rock och blues medan det räcker med en taskig barndom för att spela hiphop.

  3. #23

    SV: Musik.

    Citat Ursprungligen postat av Gibson
    OZZY släpper en ny CD idag tror jag och det ska bli intressant att höra den för jag läste att det var den första han har spelat in nykter.
    Läste också om hans nya skiva, den måste kollas upp! Lite tragikomsikt att han inte visste hur man får inspiration utan att vara full/hög 8)
    Hojen.nu - För oss som gillar motorcyklar!

  4. #24
    Medlem turbos avatar
    Reg.datum
    mar 2007
    Ort
    södern
    Inlägg
    773

    SV: Musik.

    Citat Ursprungligen postat av pewa
    Citat Ursprungligen postat av Gibson
    OZZY släpper en ny CD idag tror jag och det ska bli intressant att höra den för jag läste att det var den första han har spelat in nykter.
    Läste också om hans nya skiva, den måste kollas upp! Lite tragikomsikt att han inte visste hur man får inspiration utan att vara full/hög 8)
    jag kollade in en recension i aftonbladet om den där skivan, den hade fått 3/5.
    har inte lyssnat på den själv än men ska nog göra det, sabbath är ju gamla idoler!

  5. #25
    Medlem
    Reg.datum
    apr 2007
    Ort
    Sthlm
    Inlägg
    362

    SV: Musik.

    Ett litet dvd-tips: Beatles - Live at Budokan 66

    Ganska så dålig kvalitet men destp bättre känsla ;D

  6. #26

    SV: Musik.

    Har lyssnat lite på Ozzyz skiva, den låter helt ok! Saknar någon riktigt bra låt men den är ok överlag som sagt. Han låter som han ska och riffen finns där också! Är kanske lite vemodig men jag föredrar äldre ozzy typ bark at the moon.
    Hojen.nu - För oss som gillar motorcyklar!

  7. #27
    Moderator Gibsons avatar
    Reg.datum
    maj 2007
    Ort
    Tyllinge (Västervik)
    Inlägg
    3 424

    SV: Musik.

    Kommer ihåg när bark at the moon kom, det var en riktig höjdare tyckte man och det tycker jag fortfarande.
    Min hojblogg
    Min vardagsblogg
    Det krävs talang för att spela hård rock och blues medan det räcker med en taskig barndom för att spela hiphop.

  8. #28

    SV: Musik.

    Såg precis att mina stora idoler EUROPE spelar i Dalarna i sommar, nästan så man skulle ta hojen dit! Har sett dem live en gång i Finland av alla ställen, var en helt magisk kväll ;D
    Hojen.nu - För oss som gillar motorcyklar!

  9. #29
    Bloggare Ninas avatar
    Reg.datum
    maj 2007
    Ort
    Sthlm
    Inlägg
    6 430

    SV: Musik.

    Så det var därför ZZ Top ställde in? Synd, de är kanonbra. Första gången jag såg dom var på TV -79. Det var Marathon-Rock som gick under 24 timmar. In kommer två skäggiga typer och en utan skägg. ”Va är det DÄR??” undrade jag men så rev de loss låten och jag var såld direkt.

    Jag lyssnar på allt i stort sett som Deep Purple, Thin Lizzy, Black Sabbath, Ozzy, Van Halen, Guns 'n' Roses, Whitesnake, Marilyn Manson, Hammerfall och annat mjukare som Hayley Westenra, Carola (jo faktiskt), Madonna, Sarah Brightman, Pink Floyd, The Darkness, Within Temptation, Faith Hill, MIKA, Justin Timberlake, Britney Spears (en del av låtarna), P!nk, Supertramp, The Cars, Nightwish, Clawfinger med flera... ;D

  10. #30
    Medlem
    Reg.datum
    apr 2007
    Ort
    Sthlm
    Inlägg
    362

    SV: Musik.

    Citat Ursprungligen postat av Katarina
    Så det var därför ZZ Top ställde in? Synd, de är kanonbra. Första gången jag såg dom var på TV -79. Det var Marathon-Rock som gick under 24 timmar. In kommer två skäggiga typer och en utan skägg. ”Va är det DÄR??” undrade jag men så rev de loss låten och jag var såld direkt.

    Jag lyssnar på allt i stort sett som Deep Purple, Thin Lizzy, Black Sabbath, Ozzy, Van Halen, Guns 'n' Roses, Whitesnake, Marilyn Manson, Hammerfall och annat mjukare som Hayley Westenra, Carola (jo faktiskt), Madonna, Sarah Brightman, Pink Floyd, The Darkness, Within Temptation, Faith Hill, MIKA, Justin Timberlake, Britney Spears (en del av låtarna), P!nk, Supertramp, The Cars, Nightwish, Clawfinger med flera... ;D
    Riktig allätare! Många bra band har du där, Pink Floyd gillar jag!

Liknande ämnen

  1. Musik till MC festen
    Av Foosi i forum Off topic
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2014-02-17, 08:24
  2. Riktig "mc-musik"
    Av pewa i forum Nyhetsarkiv
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-01-11, 22:31
  3. Musik
    Av Gibson i forum Återfallsknutten - Arkiv
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-06-23, 14:31
  4. Motorcykel-musik ska rädda liv
    Av pewa i forum Nyhetsarkiv
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-04-12, 20:29

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •