Sidan 2 av 3 FörstaFörsta 123 SistaSista
Resultat 11 till 20 av 24

Ämne: Jävla skitvecka!

  1. #11
    Medlem Mavve65s avatar
    Reg.datum
    aug 2010
    Ort
    Täby
    Inlägg
    301
    Livet kan vara grymt och man vet nästan aldrig när elände inträffar och vänder hela tillvaron uppoch ned. Jag hoppas att allt blir bra med din katt och din kompis. Vi finns här för dig, på detta forum.

  2. #12
    Medlem
    Reg.datum
    feb 2011
    Ort
    Falkenberg
    Inlägg
    390
    Hoppas det går bra för kompis å katt!

  3. #13
    Medlem
    Reg.datum
    aug 2009
    Ort
    Sjötorp
    Inlägg
    4 836
    Hur är läget idag?
    Ove

  4. #14
    Medlem Mymlans avatar
    Reg.datum
    okt 2012
    Ort
    Bor i södra Finland i en liten stad som heter Karis
    Inlägg
    431
    Inget nytt om min vän tyvär, läget är som förut Kissen är dock nyopererad och operationen verkar ha lyckats, han får nu 5 olika mediciner fördelat på 4 gånger per dag. Dessutom måste han ha krage på samt vara instängd i vår hundbur i nästan en månad då han inte får träffa några andra djur. Enligt vet får han bara komma ut när våra andra djur är instängda och om någon håller koll på honom. Nu följer det en hel del återbesök för att kolla att allt går som planerat. Men vad gör man inte för en älskad katt.
    Senast redigerat av Mymlan den 2013-09-12 klockan 18:23.

  5. #15
    Medlem
    Reg.datum
    aug 2009
    Ort
    Sjötorp
    Inlägg
    4 836
    Ajdå! En månad i koma låter inte alls bra men det har hänt förr att folk vaknat upp efter lång tid till ett bra liv - vi får hoppas!

    Katten verkar arta sig bra även om det blev dyrt och att det är en del besvär med eftervården, men det ordnar sig.
    Ove

  6. #16
    Medlem Mymlans avatar
    Reg.datum
    okt 2012
    Ort
    Bor i södra Finland i en liten stad som heter Karis
    Inlägg
    431
    Citat Ursprungligen postat av Ove Visa inlägg
    Ajdå! En månad i koma låter inte alls bra men det har hänt förr att folk vaknat upp efter lång tid till ett bra liv - vi får hoppas!

    Katten verkar arta sig bra även om det blev dyrt och att det är en del besvär med eftervården, men det ordnar sig.
    Tur så täcker försäkringen största delen av kostnaden, det är ändå en liten lättnad mitt i allt elände.

  7. #17
    Medlem Mymlans avatar
    Reg.datum
    okt 2012
    Ort
    Bor i södra Finland i en liten stad som heter Karis
    Inlägg
    431
    Mitt huvud är som en torktumlare just nu. Idag brast allting totalt, brukar vara lugn som en filbunke. Fast du redan varit borta sedan länge min vän har jag inte haft tid att bearbeta alltihop. Håller på flytta just nu och kom som vanligt hem från jobb och fortsatte packa, allting löpte på ända tills jag hittade den där bilden. Den sista bilden på dig och ditt fina leende, du ser så lycklig ut på den bilden. Just då exploderade allting, hur kunde det här hända? Du älskade livet, du var frisk och du log nästan alltid. Du fattas oss nåt oerhört.

  8. #18
    Medlem Mymlans avatar
    Reg.datum
    okt 2012
    Ort
    Bor i södra Finland i en liten stad som heter Karis
    Inlägg
    431
    Skulle ge allt för att få ge dig en kram just nu och berätta för dig hur viktig just du är.

  9. #19
    steffe
    Gäst
    Ooooo
    Senast redigerat av steffe den 2013-11-24 klockan 11:24.

  10. #20
    Medlem
    Reg.datum
    aug 2013
    Ort
    Jönköping
    Inlägg
    544
    Citat Ursprungligen postat av Mymlan Visa inlägg
    Skulle ge allt för att få ge dig en kram just nu och berätta för dig hur viktig just du är.
    Livet och dess scenarion kan stundtals kännas helt hopplösa, jag har själv förlorat närstående allt för tidigt och vet hur svårt det kan vara att hantera..

    Jag är övertygad att kramen är närmare än du tror, det viktiga är att man inte ger upp varseig sigsjälv eller hoppet.
    -------------------------------------------------------

    "If at first you don't succeed, skydiving is not for you." - Arthur McAuliff

    Facebook ---> https://www.facebook.com/anders.holtbusk

Liknande ämnen

  1. Vilken jävla biff..!
    Av Nina i forum Nina & motorcyklarna
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2018-08-25, 14:11
  2. jävla förgasare
    Av edmar i forum Mekhörnan
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2009-09-01, 08:27

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •