Sidan 1 av 3 123 SistaSista
Resultat 1 till 10 av 24

Ämne: Jävla skitvecka!

  1. #1
    Medlem Mymlans avatar
    Reg.datum
    okt 2012
    Ort
    Bor i södra Finland i en liten stad som heter Karis
    Inlägg
    431

    Jävla skitvecka!

    Måste bara få skriva av mig lite. Just nu känns det som jag bara vill skrika rakt ut men allt stockar sig i halsgropen. Den här veckan har varit full av dåliga nyheter den ena värre än den andra. I början av veckan fick jag veta att min älskade kisse har gråstarr och kräver ett av de mest invecklade ingrepp det går att göra på en katt, såklart vill jag göra ett försök eftersom han är så ung och dessutom en stor del av mitt liv. Men för att göra situationen värre får jag reda på att det inte ens är säkert att det går att få något bidrag från kissens försäkring. Samtidigt blir min goda vän svårt skadad då han rastar hunden och blir påkörd av en bil, just nu ligger han i koma. Känner mig så jävla maktlös och det ända jag kan göra är att hoppas på att han snart ska vakna upp. Samt finnas där för hans anhöriga under tiden. Vet att det här är helt fel forum, men jag bara måste få allt ur mig innan jag exploderar. Men jag får väl bara låta dagarna gå och se tiden an, det är väl det ända jag kan göra just nu.

  2. #2
    Trist!

  3. #3
    Medlem
    Reg.datum
    aug 2009
    Ort
    Sjötorp
    Inlägg
    4 836
    Nej Mymlan, inget forum är fel om man behöver skriva av sig. Känns bättre att berätta än att bara hålla inne. Detta forumet är ju sådant att det kan handla om mycket annat än bara mc, det finns ju ett liv omkring också. Vi hoppas på det bästa både för din vän och katten.
    Ove

  4. #4
    Medlem jrutgerss avatar
    Reg.datum
    sep 2012
    Ort
    West Coast
    Inlägg
    1 379
    Usch! Verkligen trist!
    Vi hoppas verkligen på det bästa för din vän, kissen likaså..
    Precis,som Ove säger så kan det vara bra att ventilera för att orka stötta och finnas till..
    Och då stöttar vi dig!

  5. #5
    Hondamannen
    Gäst
    Det var trakigt att höra om vad som har hänt din vän men även din katt. Hoppas att bägge aterhämtar sig.

    Mvh

    Hondamannen

  6. #6
    Hondamannen
    Gäst
    Min terapi i sadana situationer brukar vara min hoj :-) ta en tur och glöm allt för en stund.
    Senast redigerat av Hondamannen den 2013-08-18 klockan 22:34.

  7. #7
    Ankan1
    Gäst
    Livet är en gåta ibland och lika oförutsägbart mellan varven som vädret på himlen.Vi mixar det med glädje och sorg mellan varven där vi ibland söker efter svaren vi ibland så gärna vill ha reda på i en värld som för evigt tycks snurra öförtrutet vidare i sin bana runt solen till synes helt obekymrad om vår tillvaro.Allt medan vi undrar om vad och varför saker händer och sker oavsett om vi gillar det eller ej.

    Tillägnar dig Anna Ternheims The Opening medan du funderar vidare i livet ... Mvh Ankan1.



    Som tidigare sagts så är hojkörning ett bra botemedel för stunden om du kan fokusera på själva körningen i allt funderande.
    Senast redigerat av Ankan1 den 2013-08-18 klockan 23:04.

  8. #8
    Medlem Jourtjänsts avatar
    Reg.datum
    jun 2012
    Ort
    Helsingborg
    Inlägg
    542

    Jävla skitvecka!

    Oj vad trist att höra. Det är tufft just nu kan jag förstå. Forumet är öppet som andra har sagt och livet är mer än hojåkande. Kan bara instämma i alla bra kommentarer här på sidan. Skickar varma hälsningar

  9. #9
    Medlem Foosis avatar
    Reg.datum
    aug 2012
    Ort
    skogen
    Inlägg
    479
    kramar :/


    akt garage:
    Buell X1 Lightning



    tidigare hojar:

    Kawasaki ZZR 1200
    Yamaha XV1600 Wildstar
    BMW R1150RT
    Aprilia SL1000 Falco
    Intruder 1400 *2
    Kawasaki VN900 Classic
    Honda CB600 Hornet
    Suzuki 380

    SMC medlem
    SCRC Medlem


  10. #10
    Medlem
    Reg.datum
    mar 2013
    Ort
    Göteborg
    Inlägg
    154
    Skriv av dig hur mycket du vil. Hoppas allt går bra.

Liknande ämnen

  1. Vilken jävla biff..!
    Av Nina i forum Nina & motorcyklarna
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2018-08-25, 14:11
  2. jävla förgasare
    Av edmar i forum Mekhörnan
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2009-09-01, 08:27

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •