Sidan 2 av 3 FörstaFörsta 123 SistaSista
Resultat 11 till 20 av 22

Ämne: Lämnar er nu!

  1. #11
    Medlem classe8s avatar
    Reg.datum
    maj 2010
    Ort
    skåne
    Inlägg
    52
    Hm, bara att konstatera att de nog behövs en hoj i mitt liv. Tankar snurrar i huvudet, finns mycket roligt att köpa. Har inget behov att ta passagerare, pendlar inte på hoj till jobbet, har mycket roliga hojvägar runt knuten både 70 vägar och grusvägar. Jag är inte heller låst vid en viss typ av hoj utan kan tänka mig nästan vad som helst. Offroad, Custom, Street, Café eller kanske bygga bobber. Finns ju massa små hojar runt 600cc som skulle vara billiga att äga och som inte tar någon större plats. Pris 20-50 000. Ingen ren sporthoj dom är för dyra att försäkra

  2. #12
    Hondamannen
    Gäst
    Har du ångrat dig redan eller?

  3. #13
    Medlem classe8s avatar
    Reg.datum
    maj 2010
    Ort
    skåne
    Inlägg
    52
    Nej inte ångrat mig. Hade ju en nyare Super tenere förra året och en husabergare som jag funderat på att sälja ganska länge. Min ST sålde jag i höstas och köpte en underbar sommarbil istället. Husabergaren kördes bara ca 5h per år så jag tyckte inte de var lönt att behålla den. Men nu finns de ju plats för en ny hoj. Ombyte förnöjer.

  4. #14
    Medlem
    Reg.datum
    feb 2014
    Ort
    Svea rike
    Inlägg
    19
    Har under mina 18 år som förare bara varit utan hoj i ett år (en säsong) och det gör jag inte om igen.

  5. #15
    Medlem classe8s avatar
    Reg.datum
    maj 2010
    Ort
    skåne
    Inlägg
    52
    Bifogade bilder Bifogade bilder

  6. #16
    Medlem TMax500s avatar
    Reg.datum
    feb 2010
    Ort
    Göteborg (Västra Frölunda)
    Inlägg
    522
    Hmmm...! Känns igen, på nå't sätt. Från ett annat forum!
    Tröttnar du på den så får du söka läkare!

  7. #17
    Medlem
    Reg.datum
    sep 2009
    Ort
    Borgvik, Värmland
    Inlägg
    4 510
    Citat Ursprungligen postat av classe8 Visa inlägg
    Nej inte ångrat mig. Hade ju en nyare Super tenere förra året och en husabergare som jag funderat på att sälja ganska länge. Min ST sålde jag i höstas och köpte en underbar sommarbil istället. Husabergaren kördes bara ca 5h per år så jag tyckte inte de var lönt att behålla den. Men nu finns de ju plats för en ny hoj. Ombyte förnöjer.
    Du har tydligen körvana från olika hojar, så varför inte satsa på en Varadero, så kan du köra när var och nästan hur du vill.

  8. #18
    Medlem classe8s avatar
    Reg.datum
    maj 2010
    Ort
    skåne
    Inlägg
    52
    Varaderon är säkert en bra hoj man jag tror att Super Teneren jag sålde var ännu bättre till att köra lite överallt. Finns ju visserligen billiga begagnade Varadero men nu ville jag ha en hoj som jag kan puttra omkring på och som inte kostar så mycket att äga. Har ju nu redan inhandlat annan hoj dessutom. Ledtråd finns i bifogad bild ovan (Det är inte en Honda)
    TMax500 Behöver inte gissa då jag är ganska säker på att han vet vilken hojtyp de är.
    Senast redigerat av classe8 den 2014-03-03 klockan 23:12.

  9. #19
    Bloggare Ninas avatar
    Reg.datum
    maj 2007
    Ort
    Sthlm
    Inlägg
    6 430
    En Thruxton tycker jag det ser ut som.

  10. #20
    Medlem
    Reg.datum
    aug 2009
    Ort
    Sjötorp
    Inlägg
    4 836
    Citat Ursprungligen postat av Nina Visa inlägg
    En Thruxton tycker jag det ser ut som.
    Stämmer nog - har vid ett tillfälle tittat på en svärm sådana från Källby till Askersund.
    Ove

Liknande ämnen

  1. Lämnar ordet fritt (vägens värsta förare)
    Av Cy2 i forum Övrigt hojsnack
    Svar: 33
    Senaste inlägg: 2014-05-09, 22:33
  2. Nilsson lämnar Hojen.nu
    Av Nilsson i forum Off topic
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2009-03-13, 16:23

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •