Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 12
Resultat 11 till 15 av 15

Ämne: Bra körskola i Stockholm?

  1. #11
    Medlem erikns avatar
    Reg.datum
    maj 2013
    Ort
    Tumba
    Inlägg
    816
    Håller med, jag sa direkt att mitt mål var att ta väldigt få lektioner och att jag hade 1000 mil på moppe innan. Jag tog mina 4 lektioner i Södertälje trafikskola. http://www.sodertaljetrafikskola.se/

    Döttrarna har tagit moppekort där, och äldsta dottern tog 3 lektioner innan hon körde upp för B-kort.
    /Erik

  2. #12
    Medlem
    Reg.datum
    nov 2012
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    50
    Gick själv hos Jarla, hade ingen erfarenhet sedan tidigare så det blev en del lektioner (=dyrt). Om du vill gå hos Jarla så välj Ola eller Johan - duktiga som fan o de lär dig köra motorcykel, dvs. köra på riktigt och inte bara hantera skiten inför uppkörningen.
    Har hört gott om skolan i Sundbyberg också. Slussens trafiksskola skall tydligen också vara bra - en polare som tog sitt A-kort där - klappat o klart efter 12 lektioner utan tidigare erfarenhet.

  3. #13
    Medlem bionics avatar
    Reg.datum
    aug 2013
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    9
    Citat Ursprungligen postat av Motormannen Visa inlägg
    Lötsjö trafikskola tog jag mitt på, bra priser, trevligt bemötande, kunniga lärare i både Awet och Sean!
    http://www.lotsjotrafikskola.se/

    Har hört dåligt om Jarla trafikskola, att de inte släpper iväg elever på uppkörning m.m men inget som jag kan bekräfta...

    Google is your friend!
    Håller med...går själv där

  4. #14
    Medlem
    Reg.datum
    mar 2015
    Ort
    Enskede / Stockholm
    Inlägg
    3

    Thumbs up En rejält bra körskola... !!!

    Har tagit kortet ganska så nyligen och det här är en gammal tråd - hursomhelst så finns det en körskola som är något betydligt mer än alla övriga i Stockholmsområdet:

    Farsta MC i Håga. Har pratat med många som börjat på andra skolor men hoppat och gått över till Farsta.
    Personalen är väldigt trevlig och kan verkligen sin sak. Det är the real deal, de gillar hojåkning och har en tydlig målsättning - att du skall ta kortet så effektivt som möjligt.
    Det är som att "komma hem", en väldigt trevlig atmosfär med perfekt läge i Håga industriområde där de har egen manöverbana och perfekt avstånd till Tullinge där man kör upp.

    Bättre blir det inte, är supernöjd och glad att jag hittade ut till gänget i Håga på Farsta bilskola!

  5. #15
    Medlem
    Reg.datum
    maj 2015
    Ort
    Värmdö
    Inlägg
    2
    Dalens trafikskola nära globen är väldigt duktiga, Andreas är toppen

Liknande ämnen

  1. Svar: 6
    Senaste inlägg: 2017-05-04, 08:14
  2. Hjälp med el Stockholm
    Av Geesus i forum Mekhörnan
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2014-02-10, 19:08
  3. Customdelar i Stockholm?
    Av Smauland i forum Mekhörnan
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2013-05-08, 23:38
  4. Nån som är bra på hoj-el i stockholm?
    Av Twenty2 i forum Mekhörnan
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2012-11-01, 20:30
  5. Bytt körskola och hoj
    Av Reject i forum MC-kort
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2011-09-12, 20:53

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •