Sidan 3 av 5 FörstaFörsta 12345 SistaSista
Resultat 21 till 30 av 41

Ämne: Det finns idioter....sen finns det obehagliga idioter!

  1. #21
    Medlem ThompaBs avatar
    Reg.datum
    jun 2013
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    143
    Citat Ursprungligen postat av Motormannen Visa inlägg
    Är det ryssar ska man nog passa sig om man inte själv är stor och musklad, sök på ''russia road rage'' på Youtube... :/
    ...Ryssland är väl inte ett land på min tio-i-topp-lista att åka på hoj- eller bilsemester i

  2. #22
    Stod vid ett rödljus när en kvinna i en Volvo kör upp jämte mig och vevar ner rutan. Hon säger något men jag hör inte eftersom jag har på musik så jag stänger av och ber henna att upprepa sig. Hon säger då att hon ska anmäla mig till polisen eftersom min hoj låter alldeles för mycket. Jaha, svarar jag. Pekar på min regplåt och ber henne att anteckna numret så hon kan anmäla mig. Jag säger också att jag tar hennes regnummer så jag kan kontakta gubben hennes och säga att hon är ute och kör bil när hon borde vara hemma i köket som alla andra kärringar. Ni skulle ha sett hennes min. Obetalbar. Det slog om till grönt och jag körde iväg med ett flin.

  3. #23
    Medlem engström67s avatar
    Reg.datum
    jan 2010
    Ort
    borlänge
    Inlägg
    3 062
    Citat Ursprungligen postat av Darkman Visa inlägg
    Stod vid ett rödljus när en kvinna i en Volvo kör upp jämte mig och vevar ner rutan. Hon säger något men jag hör inte eftersom jag har på musik så jag stänger av och ber henna att upprepa sig. Hon säger då att hon ska anmäla mig till polisen eftersom min hoj låter alldeles för mycket. Jaha, svarar jag. Pekar på min regplåt och ber henne att anteckna numret så hon kan anmäla mig. Jag säger också att jag tar hennes regnummer så jag kan kontakta gubben hennes och säga att hon är ute och kör bil när hon borde vara hemma i köket som alla andra kärringar. Ni skulle ha sett hennes min. Obetalbar. Det slog om till grönt och jag körde iväg med ett flin.
    Ha ha ha klockrent

  4. #24
    Medlem
    Reg.datum
    mar 2014
    Ort
    Sthlm
    Inlägg
    196
    Jag har råkat ut för i princip allt, både som yrkeschaufför och privatbilist/mc-förare. Men det jag har lärt mig är att helt plötsligt ger du fingret till "fel gubbe" och då kan det bli jobbigt. Numera så låter jag nästan allt passera utan att ta upp kampen. Det är inte värt det helt enkelt! Jag blir bara trött när folk försöker hävda sin tappade manlighet i trafiken och mumlar: Jävla idiot !, för mig själv och åker vidare.
    Däremot när jag kör hoj och folk beter sig farligt i trafiken, så blir jag rädd och samtidigt fruktansvärt förbannad. För två år sedan så sparkade jag in en dörr på en sprillans Merca med min crosstövel med tåhätta. Killen var max 20-22 år och åkte vidare utan att stanna. Förmodligen farsans bil :-)

  5. #25
    Medlem TheCrows avatar
    Reg.datum
    mar 2013
    Ort
    Uppland
    Inlägg
    720
    Jag är ju en sån där långsint jäkel så jag har en idé om att man åker runt på natten och borrar hål i däcken för alla idioter man råkar ut för. När det börjar kosta pengar brukar folk skärpa sig :B

    /Freddo

  6. #26
    Medlem
    Reg.datum
    mar 2014
    Ort
    Sthlm
    Inlägg
    196
    Citat Ursprungligen postat av TheCrow Visa inlägg
    Jag är ju en sån där långsint jäkel så jag har en idé om att man åker runt på natten och borrar hål i däcken för alla idioter man råkar ut för. När det börjar kosta pengar brukar folk skärpa sig :B

    /Freddo
    Nja...fast det är ju i fegaste laget. Att ge sig på folks bilar ger liksom ingen respekt....om man säger.

  7. #27
    Medlem TheCrows avatar
    Reg.datum
    mar 2013
    Ort
    Uppland
    Inlägg
    720
    Det skiter jag i, har inget behov av att malla upp mig.

    /F

  8. #28
    Medlem
    Reg.datum
    mar 2014
    Ort
    Sthlm
    Inlägg
    196
    Citat Ursprungligen postat av TheCrow Visa inlägg
    Det skiter jag i, har inget behov av att malla upp mig.

    /F
    Jag förstår hur du tänker. Har också sådana tankar om div idioter. Tar man regnr så kan man ställa till det så in i h-vte om man vill för idioterna. Men jag föredrar att konfrontera asen man mot man om det skulle vara så.

  9. #29
    Medlem engström67s avatar
    Reg.datum
    jan 2010
    Ort
    borlänge
    Inlägg
    3 062
    Citat Ursprungligen postat av TheCrow Visa inlägg
    Jag är ju en sån där långsint jäkel så jag har en idé om att man åker runt på natten och borrar hål i däcken för alla idioter man råkar ut för. När det börjar kosta pengar brukar folk skärpa sig :B

    /Freddo
    Drygt att ta reda på vad så många har sina bilar stående.Skulle aldrig slösa energi på dylikt,då hade man ju inte tid att göra nått annat.Men klart man blir förbannad.Man blir ju imun av att se det varje dag året runt.Och kan man sätta åt någon öga mot öga så känns det ju bra.

  10. #30
    Medlem TheCrows avatar
    Reg.datum
    mar 2013
    Ort
    Uppland
    Inlägg
    720
    Man får spara det till dom riktigt stora idioterna. Dom är inte så många tack och lov.


    /Freddo

Liknande ämnen

  1. Finns det några kvar här?
    Av baggen1970 i forum Off topic
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2019-12-21, 19:40
  2. Förbannade idioter
    Av Ello i forum Övrigt hojsnack
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2019-06-20, 17:07
  3. Vi som finns på Facebook
    Av Mc-Bosse i forum Off topic
    Svar: 37
    Senaste inlägg: 2013-07-18, 15:07
  4. Var i landet finns ni?
    Av Nilsson i forum Träffar & Körningar
    Svar: 33
    Senaste inlägg: 2008-06-11, 15:18

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •