Sidan 10 av 12 FörstaFörsta ... 89101112 SistaSista
Resultat 91 till 100 av 112

Ämne: Kan det bli snyggare?

  1. #91
    Medlem jrutgerss avatar
    Reg.datum
    sep 2012
    Ort
    West Coast
    Inlägg
    1 379
    Citat Ursprungligen postat av Ankan1 Visa inlägg
    Suzuki Katana var ju lite av en levande legend på sin tid och är det fortfarande i många led.Jerry Williams körde ju också på en Katana mellan sina spelningar.

    Han hade ju t.o.m denna hoj med på ett av sina skivomslag.En skiva som Nenne Cherry lånade av mig en gång när vi gick i samma skolklass här nere i Skåne när hon på den tiden var klart inspirerad av Jerry Williams musik.


    När man talar om trollen...


    http://www.blocket.se/vi/48107218.htm

  2. #92
    Medlem
    Reg.datum
    sep 2009
    Ort
    Borgvik, Värmland
    Inlägg
    4 510
    Jomenvisst, det är ju den typen av hoj som många gillar i dag. I stället för att titta på en massa färgglad plast.

  3. #93
    Medlem rävens avatar
    Reg.datum
    okt 2007
    Ort
    Linneryd
    Inlägg
    3 259
    Det är ju så i dag. Man bygger ganska risigt å täcker över med plastdetaljer
    Jan

  4. #94
    Medlem Oden68s avatar
    Reg.datum
    aug 2011
    Ort
    Åmål
    Inlägg
    124

    Kan det bli snyggare?

    Citat Ursprungligen postat av engström67 Visa inlägg
    inte jag men han med blackbirden
    Inget storhetsvansinne här inte.
    Det jag menade var att den står sig väldigt bra än idag trots att den är såpass gammal.
    Finns såklart betydligt värre maskiner än koltrasten idag.

  5. #95
    Medlem Oden68s avatar
    Reg.datum
    aug 2011
    Ort
    Åmål
    Inlägg
    124

    Kan det bli snyggare?

    Citat Ursprungligen postat av Ankan1 Visa inlägg
    Om jag hade råd så skulle jag lätt skaffat en sådan här ...

    Fronten på denna hoj är grymt snygg!

  6. #96
    Ankan1
    Gäst
    Citat Ursprungligen postat av Oden68 Visa inlägg
    Fronten på denna hoj är grymt snygg!
    Som andrahoj då för vi vet ju redan vilken som är allra bäst.

    Senast redigerat av Ankan1 den 2013-08-06 klockan 16:18.

  7. #97
    Medlem engström67s avatar
    Reg.datum
    jan 2010
    Ort
    borlänge
    Inlägg
    3 062
    Citat Ursprungligen postat av Oden68 Visa inlägg
    Inget storhetsvansinne här inte.
    Det jag menade var att den står sig väldigt bra än idag trots att den är såpass gammal.
    Finns såklart betydligt värre maskiner än koltrasten idag.
    Lät som du hade storhetsvansinne och snabbaste hojen på gatan.Jag vet dom går som satan,men idag så finns det såklart värre,om man känner för det.Var själv mycket nära att köpa en zzr1400 men tänkte om.

  8. #98
    Medlem Oden68s avatar
    Reg.datum
    aug 2011
    Ort
    Åmål
    Inlägg
    124

    Kan det bli snyggare?

    Citat Ursprungligen postat av engström67 Visa inlägg
    Lät som du hade storhetsvansinne och snabbaste hojen på gatan.Jag vet dom går som satan,men idag så finns det såklart värre,om man känner för det.Var själv mycket nära att köpa en zzr1400 men tänkte om.
    Det är det som är nackdelen med internet och texter i allmänhet...svårt att tolka ibland.
    Den må va snabb hojen men jag är inte en sån person som måste hävda mig och har insett min begränsning i mitt hojåkande. Har kört några bandagar och där är det riktigt kul även om "dom stora pojkarna" kör om en ibland. Körde 270 mil förra veckan nere i Skåne & Öland och tror jag körde inom lagens ramar drygt 95% av tiden. Börjar bli gammal (äldre) och klok har snöat in totalt på touring nu det senaste och kör man fort så hinner man ju inte se nåt
    Såg den nya kawan i Karlstad, den med lite grönt i lacken, stort vill-ha-begär på den!

  9. #99
    Medlem Oden68s avatar
    Reg.datum
    aug 2011
    Ort
    Åmål
    Inlägg
    124

    Kan det bli snyggare?

    Citat Ursprungligen postat av Ankan1 Visa inlägg
    Som andrahoj då för vi vet ju redan vilken som är allra bäst.

    Såklart!

  10. #100
    Medlem engström67s avatar
    Reg.datum
    jan 2010
    Ort
    borlänge
    Inlägg
    3 062
    Citat Ursprungligen postat av Oden68 Visa inlägg
    Det är det som är nackdelen med internet och texter i allmänhet...svårt att tolka ibland.
    Den må va snabb hojen men jag är inte en sån person som måste hävda mig och har insett min begränsning i mitt hojåkande. Har kört några bandagar och där är det riktigt kul även om "dom stora pojkarna" kör om en ibland. Körde 270 mil förra veckan nere i Skåne & Öland och tror jag körde inom lagens ramar drygt 95% av tiden. Börjar bli gammal (äldre) och klok har snöat in totalt på touring nu det senaste och kör man fort så hinner man ju inte se nåt
    Såg den nya kawan i Karlstad, den med lite grönt i lacken, stort vill-ha-begär på den!
    Tyckte den helgröna från förra året var snyggare.Men vid touringkörning kan jag rekomendera Gtr 1400,mer praktisk och räcker gott med 160hk

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •