Sidan 6 av 12 FörstaFörsta ... 45678 ... SistaSista
Resultat 51 till 60 av 112

Ämne: Kan det bli snyggare?

  1. #51
    Medlem Cubalibres avatar
    Reg.datum
    feb 2011
    Ort
    Göteborg
    Inlägg
    356
    Citat Ursprungligen postat av Blitz Visa inlägg
    Honda Blackbird som ful och klumpig.Ja som man känner sig själv känner man uppenbart andra.
    Stackars liten med den fula motorcykeln. Var ju inte meningen att du som är så osäker på dig själv skulle ta åt dig och bli ledsen.

  2. #52
    Medlem
    Reg.datum
    sep 2009
    Ort
    Borgvik, Värmland
    Inlägg
    4 510
    Tänk på att det ofta är en det prestige med i bilden när man skall bedöma en mc.
    Har någon köpt en custom för 200000:- så vill han ju att den måste vara snyggare än en kinamoppe för kanske 50000.
    Framför allt så skall det inte hoppas på någon hit eller dit, eftersom det som var och en tycker är rätt.
    Har kinesen eller customnisse rätt? Jaaaaa, bägge har rätt.

  3. #53
    Medlem
    Reg.datum
    aug 2012
    Ort
    Karlskoga
    Inlägg
    140
    Citat Ursprungligen postat av Ove Visa inlägg
    Nä, dom som var aktuella i början på tråden, där var ju iallafall själva hojen synlig...
    Ja, de var också riktigt fina!

  4. #54
    Medlem
    Reg.datum
    jul 2013
    Ort
    Skåne
    Inlägg
    4
    Citat Ursprungligen postat av Cubalibre Visa inlägg
    Stackars liten med den fula motorcykeln. Var ju inte meningen att du som är så osäker på dig själv skulle ta åt dig och bli ledsen.
    Vilket inte förändrar faktumet efter att ha läst en del av dina inlägg att du måste vara forumets största troll.

  5. #55
    Medlem Cubalibres avatar
    Reg.datum
    feb 2011
    Ort
    Göteborg
    Inlägg
    356
    Citat Ursprungligen postat av Blitz Visa inlägg
    Vilket inte förändrar faktumet efter att ha läst en del av dina inlägg att du måste vara forumets största troll.
    Ja, för det var inte du som var ett "troll" då?

    Det enda jag sa var att jag tyckte att en motorcykel var snyggare än en annan, och då får man skit för det med en gång.

  6. #56
    Medlem Mymlans avatar
    Reg.datum
    okt 2012
    Ort
    Bor i södra Finland i en liten stad som heter Karis
    Inlägg
    431
    Citat Ursprungligen postat av Olle Å Visa inlägg
    En CB 750 från tidigt 80-tal
    Träffade nyss en kille med exakt en sådan när jag stannade för att tanka lite. Han skrattade lite åt mig när jag efter en lång stund av snack om allt och ingenting lite skämtsamt sade "Förstår att du inte tänker sälja en sån fin hoj i första taget, men om du någon gång leker lite med den tanken så meddelar du väl mig till först?". Han svarade förståss "Nä. Den här kommer jag nog ha kvar ända till min död, men du kan ju alltid drömma. Fast vem vet! Sen när jag left klart mitt liv kanske du kan ärva den". Jo jag tackar jag, men då är jag nog så gammal att jag är inlåst på något åldringshem.

  7. #57
    Medlem jrutgerss avatar
    Reg.datum
    sep 2012
    Ort
    West Coast
    Inlägg
    1 379
    Citat Ursprungligen postat av Mymlan Visa inlägg
    Träffade nyss en kille med exakt en sådan när jag stannade för att tanka lite. Han skrattade lite åt mig när jag efter en lång stund av snack om allt och ingenting lite skämtsamt sade "Förstår att du inte tänker sälja en sån fin hoj i första taget, men om du någon gång leker lite med den tanken så meddelar du väl mig till först?". Han svarade förståss "Nä. Den här kommer jag nog ha kvar ända till min död, men du kan ju alltid drömma. Fast vem vet! Sen när jag left klart mitt liv kanske du kan ärva den". Jo jag tackar jag, men då är jag nog så gammal att jag är inlåst på något åldringshem.
    Underbart möte och diskussion/samtal!!
    Det är väl det de hela handlar om antar jag?

    I övrigt kan man bara säga som Dansken- smaken är fårskallig.

  8. #58
    Medlem Oden68s avatar
    Reg.datum
    aug 2011
    Ort
    Åmål
    Inlägg
    124

    Kan det bli snyggare?

    Om man tycker att sin egen hoj är snygg och är nöjd med den så borde väl det ändå räknas som ett lyckat köp?
    Det borde nog alla här vara överens om oavsett modell.

  9. #59
    Medlem Oden68s avatar
    Reg.datum
    aug 2011
    Ort
    Åmål
    Inlägg
    124

    Kan det bli snyggare?

    Stannade för övrigt på ett tankstopp i Kalmar då det kom fram en kille och sa att det var hans gamla hoj...jag frågade då om han hade kört Blackbird.
    Hans svar blev: -"nej, det där är min gamla hoj!"
    Haha, ett trevligt samtal följde och bi konstaterade båda 2 att världen är bra liten.

  10. #60
    Medlem Mymlans avatar
    Reg.datum
    okt 2012
    Ort
    Bor i södra Finland i en liten stad som heter Karis
    Inlägg
    431
    Gillar för övrigt min hoj skarpt, men det skulle inte skada att testa någonting annat. :-)

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •