Sidan 52 av 52 FörstaFörsta ... 242505152
Resultat 511 till 513 av 513

Ämne: Senast inköp (samlingstråd)

  1. #511
    Bloggare Ninas avatar
    Reg.datum
    maj 2007
    Ort
    Sthlm
    Inlägg
    6 430

    En BMW R1200 GSA -17

    Har haft en BMW förut, en F650 GS -04. Satt rätt bra på den och slukade mil efter mil. Några år senare blev det dags igen för en BMW men nu med lite mer kubik. Sidoväskor köptes till, ena i perfekt storlek att stoppa ner hjälmen i. Tyckte jag behövde nabbdäck så det monterades på hojen. I övrigt lite utrustning från Touratech samt har alla paket man kan få.

    Flög ner till Göteborg för att hämta den och kördes hem till Sthlm. Grymt skön hoj, man sitter bra, det finns vrid redan på låga varv så man behöver inte gasa järnet för att komma iväg.

    Jag kallar den för Biffen då min första känsla var ”vilken jävla BIFF!” när jag såg en BMW R1200 GSA för första gången en vecka innan jag flög ner. Jag hade alltså redan bestämt mig för den innan jag ens hade provkört en…
    Bifogade bilder Bifogade bilder

  2. #512
    Medlem
    Reg.datum
    sep 2009
    Ort
    Borgvik, Värmland
    Inlägg
    4 510
    Citat Ursprungligen postat av Nina Visa inlägg
    Har haft en BMW förut, en F650 GS -04. Satt rätt bra på den och slukade mil efter mil. Några år senare blev det dags igen för en BMW men nu med lite mer kubik. Sidoväskor köptes till, ena i perfekt storlek att stoppa ner hjälmen i. Tyckte jag behövde nabbdäck så det monterades på hojen. I övrigt lite utrustning från Touratech samt har alla paket man kan få.

    Flög ner till Göteborg för att hämta den och kördes hem till Sthlm. Grymt skön hoj, man sitter bra, det finns vrid redan på låga varv så man behöver inte gasa järnet för att komma iväg.

    Jag kallar den för Biffen då min första känsla var ”vilken jävla BIFF!” när jag såg en BMW R1200 GSA för första gången en vecka innan jag flög ner. Jag hade alltså redan bestämt mig för den innan jag ens hade provkört en…
    Grattis. Nu har du en hoj för många år framåt.

  3. #513
    Bloggare Ninas avatar
    Reg.datum
    maj 2007
    Ort
    Sthlm
    Inlägg
    6 430
    Citat Ursprungligen postat av Olle Å Visa inlägg
    Grattis. Nu har du en hoj för många år framåt.


    Tack!

Liknande ämnen

  1. Inköp Intruder 1800
    Av kinesen i forum Custom
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2017-02-04, 01:12
  2. Senast uppladdade bilder
    Av pewa i forum Om hojen.nu
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2009-07-10, 09:51

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •