Resultat 1 till 8 av 8

Ämne: ÅMÅL 30/6 10oo.

  1. #1
    Medlem
    Reg.datum
    sep 2009
    Ort
    Borgvik, Värmland
    Inlägg
    4 510

    ÅMÅL 30/6 10oo.

    Dagstur utgår från hamnen i Åmål kl. 10oo. En dagstur på mycket omväxlande mindre vägar, både grus och asfaltvägar. Kommer att röra oss i gränstrakterna mellan Värmland och Dalsland. Lunch äter vi någonstans under dagen.
    Eftersom vi åker 10oo, så måste ju hojarna vara tankade till dess.
    Du kan anmäla dig via PM eller ring 070-3616400

  2. #2
    Medlem rolfmms avatar
    Reg.datum
    okt 2012
    Ort
    Dalsland
    Inlägg
    304
    Jag vill prova hänga med
    * Min tidvis dåliga svenska beror på att jag egentligen är norsk.....

  3. #3
    Medlem
    Reg.datum
    sep 2009
    Ort
    Borgvik, Värmland
    Inlägg
    4 510
    Citat Ursprungligen postat av rolfmm Visa inlägg
    Jag vill prova hänga med
    Låter bra. Ett litet förtydligande. De grusvägar som kommer att köra är absolut inga stigar eller traktorvägar. Om önskamål finnes så kommer Brudfjällsvägen ingå. Den är nästan obligatorisk

  4. #4
    Medlem
    Reg.datum
    aug 2009
    Ort
    Sjötorp
    Inlägg
    4 836
    Lusten att köra med er på dom häftigt fina vägarna finns, men nu är jag upptagen med att vara farfar på heltid en vecka.
    Ove

  5. #5
    Medlem simens avatar
    Reg.datum
    mar 2010
    Ort
    Bohuslän Tanumshede
    Inlägg
    194

    Thumbs up

    Jag åker til Norge den dagen. Annars hadde jag kommit Och reknar med att min fjr hadde klarat av grusvägarna Brudfjällsvägen är jo jätterolig att åka

    __________
    Simen

  6. #6
    Medlem
    Reg.datum
    sep 2009
    Ort
    Borgvik, Värmland
    Inlägg
    4 510
    Citat Ursprungligen postat av simen Visa inlägg
    Jag åker til Norge den dagen. Annars hadde jag kommit Och reknar med att min fjr hadde klarat av grusvägarna Brudfjällsvägen är jo jätterolig att åka

    __________
    Simen
    Det hade varit trevligt om du kommit med. Tror inte alls det är problem för en FJR eller liknande hojar att åka på de vägarna.

  7. #7
    Medlem simens avatar
    Reg.datum
    mar 2010
    Ort
    Bohuslän Tanumshede
    Inlägg
    194
    Jag skal leda ett gäng normänn från senior mc Norge den 4 Agusti från Halden til Håverud och vidare över til Dals Långed . Nån som vil haka på? så er det bara att komma. Vi startar från Svinesund kl10.00 Rutten blir då som fölger från halden til Kornsjö vidare til Mellerud upp til Håverud en stans vid akvadukten. så över til Dals Långed. Och tilbaks til Dals Ed för Lunch.


    __________
    Simen

  8. #8
    Medlem
    Reg.datum
    sep 2009
    Ort
    Borgvik, Värmland
    Inlägg
    4 510
    Citat Ursprungligen postat av simen Visa inlägg
    Jag skal leda ett gäng normänn från senior mc Norge den 4 Agusti från Halden til Håverud och vidare över til Dals Långed . Nån som vil haka på? så er det bara att komma. Vi startar från Svinesund kl10.00 Rutten blir då som fölger från halden til Kornsjö vidare til Mellerud upp til Håverud en stans vid akvadukten. så över til Dals Långed. Och tilbaks til Dals Ed för Lunch.


    __________
    Simen
    Skall försöka att haka på

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •