Sidan 6 av 6 FörstaFörsta ... 456
Resultat 51 till 56 av 56

Ämne: fotkoppling och handväxel

  1. #51
    Medlem Knarrs avatar
    Reg.datum
    jun 2013
    Ort
    Södermanland
    Inlägg
    230
    Medveten om att du vill ha fotkoppling och handväxel, men det här en intressant variant tycker jag själv.



    Bobster

  2. #52
    Hondamannen
    Gäst
    Det är inte design eller konstruktion som jag har funderingar. Snarare hur länge jag ska vänta med att köpa en hoj och konverera. Köper jag ngt nästa ar blir det ngt jag inte ar nöjd och väntar jag lite mer sa kan jag köpa ngt som jag är nöjd med.

  3. #53
    Citat Ursprungligen postat av Hondamannen Visa inlägg
    Det är inte design eller konstruktion som jag har funderingar. Snarare hur länge jag ska vänta med att köpa en hoj och konverera. Köper jag ngt nästa ar blir det ngt jag inte ar nöjd och väntar jag lite mer sa kan jag köpa ngt som jag är nöjd med.

    Förklara igen tack. Varför kan du inte köpa något du är nöjd med redan nästa år?
    Senast redigerat av RobbeS den 2013-08-19 klockan 10:43.

  4. #54
    Medlem epa23s avatar
    Reg.datum
    feb 2012
    Ort
    Göteborg (V. Frölunda)
    Inlägg
    58
    Men varför konvertera? det finns väl flera anledningar varför man slutade med handväxel och fotkoppling på 40, 50 talet?
    Senast redigerat av epa23 den 2013-08-19 klockan 10:50.

  5. #55
    Hondamannen
    Gäst
    Du har rätt i det mesta du skriver. Jag blir sällan nöjd, det säger även mina vänner. Av ekonomiska skäl sa kan jag nästa ar bara göra en halvmessyr, dvs bara köpa en virago 535 och kovertera. Jag vill egentligen ha en renondlad glidare som dragstar 1100 classic men da maste jag vänta ett tag till. Mitt talamod är inte det bästa egenskap jag har sa att säga :-)

    Sa man kan säga att mitt intresse och ekonomi ligger i konflikt med varandra. Ena sidan maste ge sig och just nu vill ingen av dem ge sig.

  6. #56
    Medlem jrutgerss avatar
    Reg.datum
    sep 2012
    Ort
    West Coast
    Inlägg
    1 379
    Citat Ursprungligen postat av Knarr Visa inlägg
    Medveten om att du vill ha fotkoppling och handväxel, men det här en intressant variant tycker jag själv.



    Bobster
    Sorry för OT, men han har verkligen lyft hojen!
    Så borde den ju sett ut från början!
    Blir så oerhört inspirerad av dessa superbegåvade människor som verkligen ser hur en hoj kan förädlas till det yttersta!

Liknande ämnen

  1. Handväxel
    Av Cy2 i forum Övrigt hojsnack
    Svar: 19
    Senaste inlägg: 2015-01-11, 21:49
  2. Angående handväxel...
    Av TheCrow i forum Övrigt hojsnack
    Svar: 27
    Senaste inlägg: 2014-03-31, 12:41
  3. Fotkoppling och handväxel
    Av Hondamannen i forum Mekhörnan
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2012-11-23, 23:46

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •