Sidan 8 av 8 FörstaFörsta ... 678
Resultat 71 till 74 av 74

Ämne: Olika hojtyper-smärta

  1. #71
    Medlem
    Reg.datum
    jul 2011
    Ort
    Malmö, Skåne
    Inlägg
    406
    Har inte kört några längre sträckor med min Drifter än, men gjorde 8 mil i sträck den gångna helgen. Ironiskt nog fick jag bara ont i högra vristen. Misstänker att Kuryakyn-handtagen är för tjocka för mina spinkiga händer...

  2. #72
    Medlem
    Reg.datum
    sep 2009
    Ort
    Borgvik, Värmland
    Inlägg
    4 510
    Citat Ursprungligen postat av Reject Visa inlägg
    Har inte kört några längre sträckor med min Drifter än, men gjorde 8 mil i sträck den gångna helgen. Ironiskt nog fick jag bara ont i högra vristen. Misstänker att Kuryakyn-handtagen är för tjocka för mina spinkiga händer...
    Kan oxå vara att du håller för hårt i handtagen och därför får en liten krampkänning. tänk på att slappna av emellanåt.

  3. #73
    Medlem Jourtjänsts avatar
    Reg.datum
    jun 2012
    Ort
    Helsingborg
    Inlägg
    542
    Jag har nu kört 75 mil åt ena hållet i söndags och ungefär 80 mil igår när jag skulle hem igen. Allt regn och fallande temperatur i kombination med att jag inte har värmehandtag gjorde att jag blev lite stel i fingrarna på slutet av hemresan (på uppresan var det massor av regn men bra temperatur, på nedresan också massor av regn men också betydligt lägre temperatur).

    I övrigt har jag inte känt någon smärta alls, inte ont någonstans. Jag är verkligen förvånad då många säger att man inte kan köra långt med glidare - men hojen passar i alla fall mig och mina 1.92 centimeter perfekt.

  4. #74
    Medlem
    Reg.datum
    sep 2009
    Ort
    Borgvik, Värmland
    Inlägg
    4 510
    Citat Ursprungligen postat av Jourtjänst Visa inlägg
    Jag har nu kört 75 mil åt ena hållet i söndags och ungefär 80 mil igår när jag skulle hem igen. Allt regn och fallande temperatur i kombination med att jag inte har värmehandtag gjorde att jag blev lite stel i fingrarna på slutet av hemresan (på uppresan var det massor av regn men bra temperatur, på nedresan också massor av regn men också betydligt lägre temperatur).

    I övrigt har jag inte känt någon smärta alls, inte ont någonstans. Jag är verkligen förvånad då många säger att man inte kan köra långt med glidare - men hojen passar i alla fall mig och mina 1.92 centimeter perfekt.
    Det är ju just det jag vill påpeka. Hojen skall PASSA FÖRAREN

Liknande ämnen

  1. Olika mc förare.
    Av Ankan1 i forum Övrigt hojsnack
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2013-11-25, 09:57
  2. Olika åkstilar
    Av Olle Å i forum Övrigt hojsnack
    Svar: 17
    Senaste inlägg: 2010-10-11, 22:29
  3. Olika?
    Av räven i forum Off topic
    Svar: 38
    Senaste inlägg: 2010-02-21, 20:40
  4. Olika mc-typer
    Av Nina i forum Nina & Motorcyklarna - Arkiv
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2009-02-22, 15:05
  5. Smarta väskhållare
    Av Mats Liifv i forum Mekhörnan
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2009-01-25, 17:02

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •