Resultat 1 till 5 av 5

Ämne: Blåsigt

  1. #1
    Boogieman
    Gäst

    Blåsigt

    Men attans så härligt höstväder. Solen skiner och här i skåneland har vi ca 11 grader varmt

  2. #2
    Medlem Hamres avatar
    Reg.datum
    sep 2007
    Ort
    Lysekiiil
    Inlägg
    435

    SV: Blåsigt

    Samma här i Lysekil, ca 12 grader men lite blåsigt. Det var perfekt för en liten tur med hojen. ;D
    Put something nice between your legs, Street Triple.
    Jag Vägrar Kategoriskt Customhoj!

  3. #3

    SV: Blåsigt

    I skåne blåste det inte lite, jag låg i högersväng hela tiden på E22 när det var rak väg
    60-årskrisare, tillbaks till barndomen, körde cross och lekte i sandlådan, nu kör jag BMW GS, Yamaha Virago och Case grävmaskin

  4. #4
    Bloggare Ninas avatar
    Reg.datum
    maj 2007
    Ort
    Sthlm
    Inlägg
    6 430

    SV: Blåsigt

    Ja, det värsta jag råkade ut för i somras var när det blåste ganska rejält från höger, jag håller emot och plötsligt blåste det från vänster minst lika häftigt. Höll på att svansa ut i diket en sekunddel...

  5. #5
    Moderator Gibsons avatar
    Reg.datum
    maj 2007
    Ort
    Tyllinge (Västervik)
    Inlägg
    3 424

    SV: Blåsigt

    Citat Ursprungligen postat av Katarina
    Ja, det värsta jag råkade ut för i somras var när det blåste ganska rejält från höger, jag håller emot och plötsligt blåste det från vänster minst lika häftigt. Höll på att svansa ut i diket en sekunddel...
    Ja det är otäckt med kast vindar, råkade ut för det i somras på vägen till Loftahammar.
    Min hojblogg
    Min vardagsblogg
    Det krävs talang för att spela hård rock och blues medan det räcker med en taskig barndom för att spela hiphop.

Liknande ämnen

  1. Blåsigt.
    Av Gibson i forum Återfallsknutten - Arkiv
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-06-10, 23:13

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •